کد خبر : 1745007 | 02 فروردين 1400 ساعت 02:23 | 55K بازدید | 0 دیدگاه

سوسیداد 1 - 6 بارسلونا؛ آتش بازی در آنوئتا

بارسلونا موفق شد با شش گل در خانه سوسیداد به پیروزی برسد.

سوسیداد 1 - 6 بارسلونا؛ آتش بازی در آنوئتا

به گزارش "ورزش سه"، در شبی که اتلتیکومادرید به دشواری موفق به غلبه بر آلاوس شده، بارسلونا با ارائه نمایشی درخشان 1-6 سوسیداد را شکست داده و فاصله چهار امتیازی خود با صدر جدول را حفظ کرد.

 

بارسلونا بازی را بهتر آغاز کرد و خیلی زود و در دقیقه 11 فرصت داشت به گل اول دست پیدا کند، اما ضربه لیونل مسی روی ارسال یوردی آلبا در اختیار رمیرو قرار گرفت.

 

دقایقی بعد سوسیداد تا آستانه زدن گل اول به دروازه بارسلونا پیش رفت، اما ضربه ایساک از سمت چپ محوطه جریمه با عکس العمل درخشان مارک آندره تراشتگن همراه شد.

 

در دقیقه 36 ارسال سرجینو دست به دیرک دروازه سوسیداد برخورد کرد و در ریباند نیز زوبی مندی اجازه نداد عثمان دمبله دروازه سوسیداد را باز کند.

 

1584185

 

اما دو دقیقه بعد بارسلونا به گل رسید. ضربه عثمان دمبله روی ارسال دقیق آلبا با عکس العمل رمیرو همراه شد، اما در ریباند این آنتوان گریزمان بود که موفق شد دروازه تیم سابق خود را باز کند.

 

در دقیقه 40 و روی پاس اشتباه تراشتگن بود که سوسیداد فاصله ای تا زدن گل تساوی نداشت، اما ضربه ایساک را خود این دروازه بان آلمانی به شکلی فوق العاده مهار کرد.

 

اما در دقیقه 43 و روی پاس تماشایی لیونل مسی بود که سرجینو دست در موقعیتی خوب و یک ضربه دقیق به گوشه سمت چپ دروازه موفق به گلزنی شد تا بارسلونا با برتری 0-2 راهی رختکن شود.

 

1584187

 

اما در همان ابتدای نیمه دوم بارسا به گل رسید. یوردی آلبا با حرکت از ست چپ در داخل محوطه و ارسال پاس دقیق سرجینو دست را در موقعیت گلزنی قرار داد و مدافع آمریکایی دروازه سوسیداد را باز کرد.

 

اما در دقیقه 56 سرخیو بوسکتس با پاس تماشایی خود لیونل مسی را در موقعیت تک به تک قرار داد و کاپیتان بارسلونا نیز موفق به زدن گل چهارم تیمش شد.

 

1584186

 

دقایقی بعد سرجینو دست با پاس دقیق خود از سمت راست عثمان دمبله را صاحب فرصت خوبی برای گلزنی کرد، اما رمیرو عکس العمل خوبی نشان داد.

 

اما در دقیقه 71 و این بار روی پاس ایاکس موریبا بود که عثمان دمبله صاحب فرصت گلزنی شده و با ضربه پای چپ موفق شد نام خود را در بین فهرست گلزنان این دیدار ثبت کند.

 

اما در دقیقه 77 بارنکستا بعد از یک و دو با فرناندز و در گوشه محوطه جریمه بارسلونا صاحب فرصت شده و دروازه این تیم را باز کرد تا یکی از گل های خورده جبران شود.

 

اما این پایان کار نبود و در دقیقه 90 لیونل مسی پاس به بیرون یوردی آلبا را تبدیل به گل کرد تا در نهایت بارسلونا به برتری شیرین 1-6 دست پیدا کند.

دیدگاه‌ها