کد خبر : 1745049 | 02 فروردين 1400 ساعت 14:51 | 33.4K بازدید | 0 دیدگاه

پیپو اینزاگی:

برای مصاحبه بعد از شکست آماده شده بودم!

پیپو اینزاگی، سرمربی تیم بنوونتو از عملکرد تیمش مقابل یوونتوس رضایت دارد.

برای مصاحبه بعد از شکست آماده شده بودم!

به گزارش "ورزش سه"، بنوونتو در دیدار دیشب خود مقابل یوونتوس فراتر از حد انتظار ظاهر شده و موفق شد با یک گل قدرت بلامنازع سال های اخیر فوتبال ایتالیا را مغلوب کند. بنوونتو در طول این فصل و در دو دیدار موفق به کسب چهار امتیاز از یوونتوس شده و پیپو اینزاگی از بازیکنانش به خاطر این کار بزرگ تشکر می کند.

 

پیپو اینزاگی گفت: "اخیرا انتقادات زیادی از تیم بنوونتو می شد، اما ما فصل گذشته در سری B رکورد زدیم و من دوست دارم مردم ببینند که بازی کردن در این لیگ چقدر پیچیده است. بازیکنانم عملکرد فوق العاده ای داشته اند و من از آنها تشکر هم کرده ام.

 

1482332

 

قبل از آغاز دیدار مقابل یوونتوس خودم را برای مصاحبه بعد از باخت احتمالی مقابل این تیم آماده کرده بودم و من باید انسانی منطقی و واقع بین باشم. ما در دو بازی رفت و برگشت مقابل یوونتوس موفق به کسب چهار امتیاز شدیم و این اتفاقی نیست که همیشه برای یک تیم رخ بدهد. برای بررسی عملکرد بنوونتو در طول فصل تنها تنها به دو یا سه بازی گذشته نگاه نمی کنم.

 

ما اخیرا مانند همیشه خودمان نبودیم. ما به اینتر باختیم، اما چنین اتفاقاتی ممکن است رخ بدهد. محیط رختکن تیم در مدت اخیر قدرت واقع گرایی خود را از دست داده بود. در حال حاضر در رتبه شانزدهم جدول سری آ قرار داریم و اگر در ابتدای فصل به ما می گفتند در چنین رتبه ای حضور پیدا می کنید خوشحال می شدیم."

دیدگاه‌ها