کد خبر : 1745146 | 03 فروردين 1400 ساعت 12:44 | 34K بازدید | 4 دیدگاه

چراغ سبز میکل آرتتا برای هدایت پاری‌سن‌ژرمن

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، برای هدایت پاری‌سن‌ژرمن چراغ سبز نشان داد.

چراغ سبز میکل آرتتا برای هدایت پاری‌سن‌ژرمن

به گزارش "ورزش سه"، میکل آرتتا فصل گذشته هدایت آرسنال را برعهده گرفت و موفق شد با این باشگاه به مقام قهرمانی جام حذفی انگلیس دست پیدا کند. البته در این فصل همه چیز بر اساس برنامه‌ریزی‌های او پیش نرفته اما به نظر نمی رسد که سرمربی اسپانیایی قصد داشته باشد به این زودی ها ناامید شود و به نوعی می‌خواهد آرسنال را به روزهای خوش گذشته بازگرداند.

 

آرتتا کار خود را در فوتبال به شکل حرفه‌ای از باشگاه پاری‌سن‌ژرمن آغاز کرد و در سال 2001 یک فصل به شکل قرضی در این باشگاه فرانسوی به میدان رفت. در همین ارتباط سرمربی کنونی آرسنال برای حضور احتمالی روی نیمکت پاری‌سن‌ژرمن در آینده چراغ سبز نشان داده است.

 

 

1581284

 

 

میکل آرتتا در مصاحبه ای با بین اسپورت گفت: " من پاریس را دوست دارم. خاطرات بسیار خوبی از آنجا دارم. پاری سن ژرمن اولین باشگاه حرفه‌ای من به حساب می‌آمد. این باشگاه همیشه در قلب من است. شما هرگز نمی دانید که در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد اما من هنوز در اینجا( آرسنال) کارهای زیادی برای انجام دادن دارم."

 

گفتنی است توپچی‌ها در حال حاضر رده نهم جدول لیگ برتر انگلیس را به خود اختصاص داده اند اما میکل آرتتا امیدوار است که با تقویت تیمش در تابستان، فصل آینده روزهای بهتری را با این تیم سپری کند.

دیدگاه‌ها