کد خبر : 1745169 | 03 فروردين 1400 ساعت 14:40 | 121.1K بازدید | 29 دیدگاه

کرونای قایدی و یک تغییر در خط حمله

حضور ناگهانی آقای گل در اردوی تیم ملی

بهترین گلزن لیگ برتر ایران به جمع شاگردان دراگان اسکوچیچ اضافه شد.

حضور ناگهانی آقای گل در اردوی تیم ملی

به گزارش "ورزش سه"، سجاد شهباززاده که پس از درخشش در لیگ برتر و به ثمر رساندن ۱۶ گل در ۱۸ هفته جایی در فهرست اسکوچیچ نداشت، دقایقی قبل به اردوی تیم ملی ملحق شد.


مهاجم سپاهان که عدم دعوتش به تیم ملی مورد انتقاد قرار گرفته بود، پس از کنار رفتن مهدی قایدی از لیست تیم ایران بخاطر ابتلا به کرونا، به اردوی تیم ملی فراخوانده شد.


شهباززاده پس از روند خوبی که در این فصل همراه سپاهان داشته، حالا با انگیزه مضاعفی به اردوی تیم ملی ایران اضافه شده و به دنبال تداوم نمایش موثر خود در جمع شاگردان اسکوچیچ است.

 

 

1572337

 


بهترین گلزن لیگ برتر در زمان ورود به هتل المپیک، دعوت شدنش به تیم ملی را تایید کرد و آخرین بازیکنی بود که طی یک ساعت اخیر به جمع ملی‌پوشان اضافه شد.
 

شهباززاده در حالی به اردوی تیم ملی آمده که در ابتدا گفته می‌شد جایگزین علی قلی‌زاده شده، اما او به جای مهدی قایدی به فهرست تیم ملی اضافه شده است.

قلی‌زاده فعلا اجازه خروج از کشور بلژیک را پیدا نکرده و نتوانسته همانند اردوی قبلی که در دو مسابقه دوستانه مقابل ازبکستان و بوسنی به میدان رفته بود، به اردوی تیم ملی اضافه شود ولی این احتمال وجود دارد این لژیونر ایرانی طی روزهای آینده به تهران برگردد.

 

 

1576560

 


مثبت شدن تست کرونای ۲۱ نفر از اعضای تیم فوتبال شارلروا ازجمله کاوه رضایی و همچنین ابتلای همسر علی قلی‌زاده به کووید۱۹ موجب شد تا این ستاره فوتبال ایران اجازه خروج از کشور بلژیک و حضور در اردوی تیم ملی در تهران را پیدا نکند، اما اگر تست دوم کرونای قلی‌زاده هم منفی شود، او می‌تواند به سمت ایران پرواز کند.
 

قلی‌زاده دو روز قبل(یکشنبه) به فرودگاه بروکسل رفت، اما محدودیت‌های کرونایی بلژیک و شرایطی که این بازیکن شارلروا بخاطر ابتلای هم‌تیمی‌هایش به کرونا داشت، از پرواز او جلوگیری کند تا بدین ترتیب او روزهای نخستین در اردوی فروردین‌ماه تیم ملی ایران را از دست بدهد.

 

 

 


سایت فدراسیون فوتبال در این باره نوشته است "با توجه به مثبت شدن تست کرونای مهدی قایدی، نام این بازیکن از لیست تیم ملی در دیدار مقابل سوریه حذف و سجاد شهباززاده که در لیست انتظار بود جایگزین او شد. ضمنا کادر فنی تیم در انتظار پاسخ تست علی قلی‌زاده هستند."

 

دیدگاه‌ها