کد خبر : 1745198 | 03 فروردين 1400 ساعت 18:49 | 57.8K بازدید | 2 دیدگاه

خروج ستاره هلندی از لیست خرید بارسلونا

به نظر می رسد بارسلونا دیگر تمایلی به خرید ممفیس دیپای، ستاره هلندی لیون ندارد.

خروج ستاره هلندی از لیست خرید بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، تابستان سال قبل و در همان روزهای ابتدایی حضور رونالد کومان روی نیمکت بارسلونا بود که نام ممفیس دیپای، وینگر هلندی و با تجربه لیون برای انتقال به نوکمپ مطرح شد. اگرچه با توجه به تمام شدن قرارداد ممفیس دیپای در سال 2021 به نظر می رسید بارسلونا کار سختی برای جذب این بازیکن ندارد، اما در نهایت رئیس باشگاه لیون اجازه این انتقال را نداد و لوییس سوارز نیز از بارسا جدا شد تا شرایط این تیم در این فصل در بخش هجومی دشوار شود.

 

1553904

 

اگرچه به نظر می رسید دیگر در تابستان پیش رو مانعی برای انتقال ممفیس دیپای به بارسلونا وجود ندارد، اما نشریه موندو دیپورتیوو در گزارشی مدعی شد نام این بازیکن از لیست بارسلونا و رونالد کومان خارج شده است. خود ممفیس دیپای همچنان خواهان انتقال به نوکمپ بوده و منتظر پیشنهاد باشگاه اسپانیایی است، اما با حضور خوان لاپورتا، بارسلونا قصد دارد برای نام های بزرگ تری اقدام کند.

 

حضور گزینه ای مانند ارلینگ هالند و البته سرخیو آگوئرو باعث شده نام ممفیس دیپای دیگر در بین اولویت های بارسلونا قرار نداشته باشد و به همین دلیل احتمال نهایی شدن این انتقال کرنگ تر از گذشته شده است. در حال حاضر دو باشگاه پاری سن ژرمن و یوونتوس به طور جدی تر خواهان جذب ممفیس دیپای هستند و در شرایطی که جدایی این بازیکن از لیون تقریبا قطعی شده، آینده او در هاله ای از ابهام قرار دارد.

دیدگاه‌ها