کد خبر : 1745231 | 03 فروردين 1400 ساعت 23:31 | 51.2K بازدید | 0 دیدگاه

اینتر رقیب بارسلونا برای جذب ستاره سیتی شد

باشگاه اینتر در حال بررسی شرایط جذب سرخیو آگوئرو، ستاره گلزن منچسترسیتی است.

اینتر رقیب بارسلونا برای جذب ستاره سیتی شد

به گزارش "ورزش سه"، هنوز منچسترسیتی برای تمدید قرارداد با سرخیو آگوئرو به توافق نرسیده و احتمال فراوانی مبنی بر جدایی این بازیکن وجود دارد.سرخیو آگوئروی آرژانتینی در آستانه پایان قرارداد خود با منچسترسیتی بوده و به نظر می رسد او بعد از یک دهه و تبدیل شدن به بهترین گلزن تاریخ باشگاه قصد دارد استادیوم اتحاد را ترک بکند.

 

1582971

 

البته سرخیو آگوئرو در این فصل با مصدومیت های پیاپی دست و پنجه نرم کرده و در تمام مسابقات فقط پنج بار در ترکیب ثابت سیتیزن ها قرار گرفته است. اینتر علیرغم در اختیار داشتن دو ستاره گلزن به نام روملو لوکاکو و لائوتارو مارتینز، فصل آینده به دنبال کسب موفقیت در همه رقابت ها از جمله لیگ قهرمانان خواهد بود و به همین دلیل این تیم به دنبال گزینه جانشین مناسبی مانند سرخیو آگوئرو است.

 

البته اینتر کار راحتی برای خرید این بازیکن نخواهد داشت. بارسلونا از همین حالا پروژه انتقال سرخیو آگوئرو را آغاز کرده و حتی برخی اخبار حاکی از توافق دو ساله این باشگاه اسپانیایی با گلزن 32 ساله منچسترسیتی است. سرخیو آگوئرو رابطه بسیار خوبی با لیونل مسی دارد و خوان لاپورتا تصور می کند در صورت جذب این بازیکن، شرایط تمدید قرارداد کاپیتان بارسلونا نیز بیشتر فراهم خواهد شد. البته برخی معتقدند رونالد کومان تمایل چندانی به جذب سرخیو آگوئرو ندارد و از مدیران بارسلونا خواسته برای گزینه هایی چون ارلینگ هالند یا روملو لوکاکو اقدام بکنند.

دیدگاه‌ها