کد خبر : 1745237 | 03 فروردين 1400 ساعت 23:52 | 55.5K بازدید | 0 دیدگاه

اریک گارسیا:

همه می دانند مسی بهترین بازیکن جهان است

اریک گارسیا، مدافع اسپانیایی منچسترسیتی به تمجید از لیونل مسی پرداخته است.

همه می دانند مسی بهترین بازیکن جهان است

به گزارش "ورزش سه"، تقریبا تردیدی وجود ندارد که اریک گارسیا، مدافع جوان منچسترسیتی در تابستان پیش رو از این تیم جدا شده و فصل بعد در بارسلونا بازی خواهد کرد. البته اریک گارسیا که اخیرا برای شرکت در اردوی تیم ملی اسپانیا راهی این کشور شده، این اخبار را تکذیب کرده و مدعی شد فقط روی فصل جاری تمرکز کرده است.

 

اریک گارسیا گفت: "من مانند سایر لیگ ها، رقابت های لالیگا و بازی های بارسلونا را ​​دنبال می کنم و می دانم که این تیم روزهای خوبی را پشت سر می گذارد. رونالد کومان از بازیکنان جوان استفاده کرده و به آنها اعتماد به نفس می دهد. همه می دانند که لیونل مسی بهترین بازیکن جهان است و بازی کردن کنار او برای هر بازیکنی خاص خواهد بود. نمایشی که مسی هر هفته ارائه می دهد باورنکردنی است.

 

1584491

 

اما در این مقطع من روی ادامه فصل، بازی های منچستر سیتی، تیم ملی اسپانیا و موارد دیگر تمرکز کرده ام. من نمی دانم در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد و من آینده ام برای فصل گذشته را به مدیر برنامه ام واگذار کرده ام. در حال حاضر با سیتی قرارداد دارم و درست است که قراردادم امسال به پایان می رسد، اما فعلا به آینده فکر نمی کنم. در تابستان رقابت های یورو در پیش است و من باید برای این مسابقات آماده باشم. تا امروز نه خوان لاپورتا و نه هیچ کس دیگری با من تماس نگرفته است.

 

بازی کردن زیر نظر پپ گواردیولا؟ از روز اول متوجه که لیگ انگلیس بسیار فیزیکی است، اما حضور در لیگ برتر برای من بسیار خوب پیش رفته و باعث رشد من به عنوان بازیکن شده است. من خوش شانس بوده ام که سرمربی ام پپ گواردیولا بوده است."

دیدگاه‌ها