کد خبر : 1745288 | 04 فروردين 1400 ساعت 14:53 | 27.9K بازدید | 4 دیدگاه

جاشوا کیمیچ: الگوی ما رئال مادرید است

جاشوا کیمیچ، مدافع بایرن مونیخ مدعی شد بعید است هانسی فلیک هدایت تیم ملی آلمان را به عهده بگیرد.

جاشوا کیمیچ: الگوی ما رئال مادرید است

به گزارش "ورزش سه"، هانسی فلیک در یک سال و نیم اخیر عملکرد فوق العاده روی نیمکت بایرن مونیخ داشته و بی تردید درخشش جاشوا کیمیچ نیز یکی از عوامل موفقیت های متوالی این باشگاه بوده است. حالا جاشوا کیمیچ در مورد جانشین یوواخیم لوو در تیم ملی آلمان، اهداف پیش رو و همبازی های مورد علاقه اش صحبت کرده است.

 

جاشوا کیمیچ گفت: "از کودکی فکر می کردم وقتی فاتح لیگ قهرمانان شدم، می توانم آرامش بیشتری داشته باشم، اما اینطور نبود. وقتی یک بار قهرمان اروپا می شوید می خواهید دوباره این جام را در دستان خود لمس کنید. ما می خواهیم ثابت کنید که قهرمانی ما شانسی نبوده است.

 

الگوی ما رئال مادرید است که در مدت پنج سال چهار بار قهرمان شد. ما همیشه توانایی رقابت برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان را داریم. البته با هواداران در ورزشگاه ها، قهرمانی ارزشمندتر و احساسی تر خواهد بود."

 

1584539

 

جاشوا کیمیچ که در مورد اینکه دوست دارد کنار کدام بازیکنان بازی کند گفت: "کریستیانو رونالدو و لیونل مسی. عملکرد آنها فوق العاده بوده و باورنکردنی است که چگونه می توانید تقریبا 15 سال این سطح را حفظ کنید. من دوست دارم هر روز ببینم آنها چگونه تمرین می کنند."

 

بهترین هم تیمی در بایرن مونیخ: "بهترین دوست من در تیم سرژ گنابری است و ما اعتماد زیادی به هم داریم. رابطه من همچنین با داوید آلابا یا لئون گورتزکا و با اریک چوپوموتینگ نیز بسیار خوب است."

 

جدایی یوواخیم لوو از تیم ملی آلمان: "الیور بیرهوف و فدراسیون اصرار داشتند که جانشین یوواخیم لوو باید آلمانی باشد، تعداد بنابراین نامزدهای این پست خیلی زیاد نیست. اما هانسی فلیک با بایرن مونیخ قرارداد دارد و ما اینجا بسیار موفق هستیم. بنابراین من تصور نمی کنم هانسی فلیک مربی تیم ملی آلمان شود."

دیدگاه‌ها