کد خبر : 1745390 | 05 فروردين 1400 ساعت 11:15 | 256K بازدید | 25 دیدگاه

همه چیز باب میل کومان

دو خرید بزرگ بارسلونا در آستانه نهایی شدن (عکس)

به نظر می‌رسد که از حالا دو خرید تابستانی بارسلونا قطعی شده است.

دو خرید بزرگ بارسلونا در آستانه نهایی شدن (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اینکه رونالد کومان در تابستان اخیر به عنوان سرمربی جدید بارسلونا معرفی شد، شایعات زیادی در رابطه با لیست نقل و انتقالاتی این مرد هلندی به گوش رسید اما در اکثریت این اخبار یک بحث مشترک وجود داشت و آن هم چیزی نبود مگر علاقه او به جذب دو ستاره هلندی یعنی جورجینیو واینالدوم و ممفیس دیپای.

 

 

1584695

 

 

در همین راستا بارسلونا تلاش زیادی برای به خدمت گرفتن این دو بازیکن انجام داد. با این حال درمورد واینالدوم باشگاه لیورپول به او اجازه جدایی نداد و همین موضوع باعث شد که هافبک جنگنده هلندی یک فصل دیگر در آنفیلد ماندگار شود.

 

اوضاع دیگر هدف نقل و انتقالاتی بارسلونا نیز مشابه بود. ممفیس دیپای هم بعد از دریافت پیشنهاد از سوی باشگاه کاتالانی با مخالفت جدی لیون روبرو شد تا او نیز نهایتاً به کار خود در تیم فرانسوی ادامه دهد.

 

با این همه به نظر می رسد که در تابستان پیش رو نهایتاً این دو بازیکن می‌توانند به نوکمپ نقل مکان کنند. در همین ارتباط نشریه اسپورت کاتالونیا صفحه اصلی امروز خود را به این مسئله اختصاص داده و با تیتر "واینالدوم-دیپای، خیلی نزدیک" به این موضوع اشاره کرده که بلوگرانا در در آستانه جذب این دو ستاره هلندی قرار گرفته است.

 

بر اساس این گزارش تمام توافقات لازم در این زمینه صورت گرفته و تنها تایید هیئت مدیره جدید بارسلونا باقی مانده است. در واقع اگر اتفاق خاصی رخ ندهد واینالدوم و دیپای در پایان فصل با قراردادهایی سه ساله و به شکل رایگان به بارسلونا خواهند پیوست.

 

 

1584694

دیدگاه‌ها