کد خبر : 1745425 | 05 فروردين 1400 ساعت 14:28 | 12.6K بازدید | 1 دیدگاه

بیرو و نمایش آمادگی برای غلبه بر دو چالش دشوار

علیرضا بیرانوند می خواهد بار دیگر فرصت حضور در ترکیب اصلی تیم ملی را پیدا کند و این روزها با جدیت بالایی در تمرینات حاضر می شود.

به گزارش "ورزش سه"، آخرین مرتبه یک سال و چند ماه پیش بود که بیرانوند در دیدار برابر عراق فرصت حضور در ترکیب تیم ملی را پیدا کرد و تیم ملی در آن مسابقه با گلی که در وقت های اضافی دریافت کرد، شرایط بسیار سختی را در جدول رده بندی مسابقات تجربه می کند.


از آن روز به بعد تیم ملی که قرار بود تا آخرین روزهای خرداد 1399 تکلیفش مشخص شود، به دلیل شیوع ویروس کرونا به میدان نرفت و چند ماه پیش با دو دیدار دوستانه برابر ازبکستان و سپس بوسنی بار دیگر شاهد انجام بازی های ملی بودیم.

 

1584743


بیرانوند در این دو مسابقه غیبت داشت؛ در دیدار برابر ازبکستان پیام نیازمند بازی کرد و مسابقه برابر بوسنی فرصتی بود برای امیرعابدزاده. حالا اما علیرضا بیرانوند که از دیدارهای مقدماتی جام جهانی 2018 خودش را به عنوان سنگربان اول فوتبال ملی ایران معرفی کرده، بازگشته و قصد دارد جایگاهش را پس بگیرد. 


البته بیرانوند که شروع خوبی در آنتورپ نداشت، پس از حضور در رقابت های اروپایی و فیکس شدن در لیگ بلژیک، بار دیگر نیمکت نشین شده و حالا دو چالش سخت را پیش روی خود می بیند؛ یکی بازپس گرفتن شماره یک تیم ملی و دیگری بازگشت به ترکیب اصلی آنتورپ رویال.

 

1584744

دیدگاه‌ها