کد خبر : 1745498 | 05 فروردين 1400 ساعت 21:30 | 49.1K بازدید | 0 دیدگاه

پاگشای تازه واردان در تیم ملی (عکس)

بازیکنان جدیدی که در لیست اخیر دراگان اسکوچیچ قرار گرفته اند، در تمرینات تیم ملی حضور چشمگیری دارند.

به گزارش "ورزش سه"، تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان طبق برنامه از ساعت 16:00 امروز (پنجشنبه) در مرکز ملی فوتبال پیگیری خواهد شد. با این حال کادرفنی تیم ملی یک نوبت تمرینی را با حضور برخی از مهاجمان، سه دروازه‎بان حاضر در اردو و تعدادی از بازیکنان دیگر پست‌ها جهت ایجاد آمادگی هرچه بیشتر از ساعت 11 صبح به اجرا گذاشت.


در تمرین امروز بازیکنان ملی پوش حضور داشتند که مهدی تیکدری، جعفر سلمانی، ابوالفضل جلالی و عارف آغاسی سه بازیکن جدیدی که توسط اسکوچیچ به اردوی اخیر تیم ملی دعوت شده اند نیز پا به پای سایر ملی پوشان به تمرین پرداختند.


پس از مثبت شدن تست کرونای عارف غلامی بازیکن استقلال، کادرفنی با دعوت از دیگر عارف شاغل در لیگ برتر، او را به اردوی تیم ملی فراخواند. عارف آغاسی در 15 دیدار این فصل فولاد برای تیم نکونام به میدان رفته است و عملکرد خوب او باعث شد تا اسکوچیچ این بازیکن را جایگزین غلامی کند.

 

 

1584854

 


جعفر سلمانی نیز پس از درخشش در صنعت نفتِ اسکوچیچ به پورتیموننزه پرتغال پیوست و از کمترین زمان بازی نهایت استفاده را برده است. او در 210 دقیقه روی دو گل تیمش نقش مستقیم داشت. سلمانی امسال به عنوان وینگر چپ بازی می کند و حالا فرصت بزرگی نصیبش شده تا توانایی هایش را در تیم ملی هم نمایش بدهد.


تیکدری نیز با 24 سن از جوانان لیست اسکوچیچ است. این بازیکن در دسته یک بازی های خوبی به نمایش گذاشت و به لیگ برتر آمد. این بازیکن از خوب های تراکتور در لیگ امسال بود. او در هر بازی 82 درصد پاس هایش صحیح بوده اند و میانگین 1.2 شوت در هر بازی زده است. میانگین نمرات او نیز 7.2 است که نمره بسیار خوبی برای یک مدافع محسوب می شود.

 

 

1584853

 


جلالی یکی از جوانترین بازیکنان تیم ملی است. او تنها 22 سال سن دارد و در لیگ برتر نیز عملکرد خوبی داشته است. میانگین نمرات او نزدیک به 7 است و در هر دو بازی حداقل یک پاس کلیدی داده است. مشخص است که دراگان اسکوچیچ به دنبال یک مدافع ذخیره خوب برای میلاد محمدی و امید نورافکن است.

 

 

1584945

 


این چهار بازیکن امروز از شاگردان فعال اسکوچیچ در محل تمرینات تیم ملی بودند و باید دید کادرفنی چه نظری روی این سه بازیکن دارد.

دیدگاه‌ها