کد خبر : 1745525 | 06 فروردين 1400 ساعت 09:50 | 393.7K بازدید | 66 دیدگاه

تصمیم زنوزی برای تعلیق مالکیت ماشین

فوری: لیگ برتر فوتبال ایران 15 تیمی شد!

در فاصله ۱۲ هفته تا پایان لیگ برتر در دوره بیستم، محمدرضا زنوزی انصراف خود را از مالکیت ماشین سازی اعلام کرد.

فوری: لیگ برتر فوتبال ایران  15 تیمی شد!

به گزارش ورزش سه، او در نامه مفصل به هیئت فوتبال تبریز و در پایه به نامه جواد ششگلانی رییس این هیئت، نامه ای نگاشته که در آن به موضوع قطعیت انصراف خود از باشگاه‌داری (ماشین سازی) و تعلیق این موضوع از سوی خودش اشاره کرده است.

 

او پیش‌تر در نامه ای از هیئت فوتبال خواسته بود که مقدمات انتقال مالکیت ماشین را فراهم کند و خود هیئت این موضوع را در دست داشته باشد که هیئت فوتبال با انتشار نامه ای در پاسخ از زنوزی خواسته بود تا تدبیری فراهم آورد که تا پایان فصل مالکیت در دستش باشد و سپس موضوع انتقال مالکیت در دستور کار قرار بگیرد.

 

از آنجایی‌که سقوط ماشین به رقابت های دسته اول قطعی به نظر می‌رسد و در شرایطی که این تیم در فصل جاری چهار بار اقدام به تغییر سرمربی کرده است، زنوزی علاقه‌ای به حضور در تیمی که بارها برای انتقال مالکیتش اعلام کرده، ندارد و حالا تصمیم نهایی اش برای تعلیق مالکیت خود گرفته است؛ اتفاقی که در طول لیگ برتر فوتبال ایران رخ داده و مسبوق بالسابقه است.

 

 

1584899

 

 

با انصراف زنوزی، راهی که باقی می‌ماند مجاب کردن او به ادامه کار تا پایان فصل یا پیدا شدن فردی برای حضور به عنوان مالک با شرایط فعلی است. در غیر این صورت لیگ برتر فوتبال ایران بابت این شرایط و مالک یکی از باشگاه های ۱۶ گانه اش لطمه شدید خواهد دید.

 

از این نامه اینطور میتوان استنباط کرد که لیگ برتر ایران در روز ششم فروردین ۱۵ تیمی شده، مگر آن که با مذاکرات یا کمک هایی از گوشه و کنار، این شرایط تغییر کند.

 

نکته مهم این است که وقتی مالک یک باشگاه مسئولیت خود را به حالت تعلیق در می‌آورد، بدان معناست که در مخارج تیم همکاری نخواهد داشت و مشخص نیست که هزینه های سفر، اردو، دستمزد و... ماشین سازی چگونه پیش خواهد رفت.

 

در ادامه این مطلب نامه محمدرضا زنوزی به هیئت فوتبال تبریز را مشاهده می‌کنید:

 

1584900

 

1584901

دیدگاه‌ها