کد خبر : 1745551 | 06 فروردين 1400 ساعت 13:30 | 289.4K بازدید | 15 دیدگاه

شانس پشت در خانه آرمان رمضانی

مهاجم جنجالی راه 6 ماهه را 90 دقیقه‌ای می‌رود؟

آرمان رمضانی یکی از جذب شده های استقلال در نقل و انتقالات زمستانی شانس بازی برابر پیکان را بدست آورده است.

مهاجم جنجالی راه 6 ماهه را 90 دقیقه‌ای می‌رود؟

به گزارش "ورزش سه "، بیماری منحوس کرونا به اردوی استقلال زده و در حال حاضر پنج بازیکن این تیم به همراه چهار نفر از اعضای کادر فنی به دلیل مثبت شدن آزمایش در قرنطینه به سر می‌برند. حضور مهدی قایدی در بین مبتلایان و عدم بازگشت شیخ دیاباته به مرخصی رفته  تا این لحظه، تیم بدون دروازه بان مجیدی را در خط حمله با دو گزینه پیش رو تنها گذاشته است.


ارسلان مطهری به همراه آرمان رمضانی فوروارد پیشین پرسپولیس داشته های مجیدی روی کاغذ هستند و دست مجیدی  برای انتخاب بیشتر با توجه به عدم حضور شیخ در تمرینات و دوری قایدی از تیم بسته است و سرمربی آبی پوشان چاره ای ندارد که از داشته هایش در بازی با پیکان استفاده کند.


رمضانی در ابتدای فصل و در آخرین فرصت های معرفی بازیکنان به لیگ قهرمانان آسیا به پرسپولیس پیوست و با این تیم در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر  موفق به گلزنی نشد. بعد از محرومیت عیسی آل کثیر انتظارات زیاد و  فشار روانی  وارده به رمضانی باعث شد تا او کیفیت همیشگی خودش را در پرسپولیس همانند دوران حضورش در  سایپا بروز ندهد و خیلی زود از پرسپولیس و بعد از نیم فصل جدا شود.


البته باید این نکته را متذکر شد که یحیی گل محمدی نیز در زمان حضور رمضانی در پرسپولیس، تعداد دقایق زیادی از او بهره نبرد و می توان گفت توانایی های رمضانی در تضاد با تاکتیک گل محمدی بود و به همین دلیل آمار رمضانی در دوران حضور او در جمع سرخپوشان باعث شد تا هواداران استقلال از جذب مهاجم پرسپولیس شگفت زده شوند.

 

1582134


اما آرمان رمضانی که بهتر از هر کس دیگری از تبعات حضور در تیم رقیب آگاه است، ترجیح داد ادامه دوران فوتبالش را در جمع آبی های پایتخت از سربگیرد و به نوعی با درخشش در جمع استقلالی ها، توانایی هایش را به رخ منتقدانش بکشاند.


رمضانی حالا و در صورت شانس بازی برابر پیکان فرصت دارد تا خودش را به هواداران و کادر فنی استقلال نشان دهد. او خوب می داند بازگشت دیاباته و قایدی به تمرینات و تشکیل مثلث خوفناک استقلال با این دو نفر و ارسلان مطهری شرایط را برای حضور مستمر او در زمین سخت خواهد کرد و به همین خاطر چاره ای ندارد از این فرصت برای جا گرفتن در تفکرات مجیدی بهره برداری لازم را بکند.


قطعا بزرگترین فرصت ممکن برای درخشش در لباس استقلال، نصیب آرمان رمضانی شده است و او می تواند در تقابل با پیکان داشته هایش را به رخ منتقدانش بکشد. شاید با حضور قایدی و دیاباته، آرمان رمضانی دیگر فرصت این را نداشته باشد که از ابتدا و به صورت ثابت در ترکیب استقلال به میدان برود.


علاوه بر این، با در پیش بودن رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، رمضانی می تواند در صورت درخشش در بازی حساسی که استقلال نیاز مبرمی به کسب سه امتیاز آن دارد، جای خودش را در ترکیب اصلی تیم مجیدی در لیگ قهرمانان آسیا نیز باز کند. اکنون بهترین فرصت برای رمضانی مهیا شده است و باید دید او تا چه اندازه از آن استفاده خواهد کرد.


استقلال باید در تاریخ 14 فروردین در دیداری حساس به مصاف پیکان برود. معضل عدم حضور سنگربانان اصلی تیم مجیدی و همچنین غیبت قایدی و دیاباته در این بازی باعث شده است شرایط سختی برای آبی پوشان به وجود بیاید. درخشش رمضانی در این دیدار که کسب سه امتیاز آن دشوار به نظر می رسد، می تواند او را در دل هواداران استقلال نیز جا کند.

دیدگاه‌ها