کد خبر : 1745610 | 06 فروردين 1400 ساعت 19:33 | 23.5K بازدید | 4 دیدگاه

در مسیر جام جهانی؛ تمرین تیم ملی جدی شد (عکس)

سومین جلسه تمرینی ملی پوشان در کمپ تیم های ملی با جدیت بیشتری نسبت به روزهای گذشته برگزار شد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایران کمتر از دو ماه دیگر 4 دیدار سرنوشت ساز در مرحله اول مقدماتی جام جهانی در پیش دارد و باید برای رسیدن به مرحله دوم مقابل چهار تیم هنگ کنگ، کامبوج، بحرین و عراق به گونه ای عمل کند که رتبه اول گروه را به نام خود کند یا در میان چهار تیم برتر دومی قرار بگیرد که جواز صعود به مرحله دوم مقدماتی جام جهانی را به دست می آورند.


گروه C مسابقات یکی از پیچیده ترین گروه های حال حاضر رقابت های مقدماتی جام جهانی 2022 در قاره آسیا است. از نکات عجیب اینکه  ایران مدعی اول صعود از این گروه در حال حاضر با شش امتیاز در رده سوم قرار گرفته است اما شرایط این گروه به گونه ای است که تیم های اول تا سوم هم شانس صعود مستقیم دارند و هم می توانند از صعود باز بمانند. در حال حاضر و با توجه به میانگین امتیازات عراق 11 امتیازی شانس اول صعود مستقیم به عنوان صدرنشین است و بحرین و ایران باید برای مقام دومی رقابت کنند. اما ماجرا این است که تیم ملی ایران یک بازی بیشتر نسبت به دو مدعی دیگر دارد و در صورت پیروزی در 4 مسابقه آینده به عنوان صدرنشین مستقیم صعود خواهد کرد.


همین موضوع حساسیت را در تمرینات تیم ملی نیز بالا برده و بازیکنان به خوبی می دانند چه ماموریت سخت و دشواری پس از دو لغزش و دو شکست مقابل بحرین و عراق پیش روی آنها قرار دارد؛ پس همانطور که از تصاویر مشخص است، با جدیت بالایی سومین روز تمرینی را پشت سر گذاشتند و رفته رفته آماده دیدار تدارکاتی برابر سوریه می شوند که برای سومین مرتبه تیم ملی ایران تحت رهبری دراگان اسکوچیچ به میدان خواهد رفت.

 

1585016

 

1585017

 

1585018

 

1585019

 

1585020

دیدگاه‌ها