کد خبر : 1745782 | 07 فروردين 1400 ساعت 22:11 | 39K بازدید | 0 دیدگاه

علی‌بیرو و اولین تجربه همکاری با اسکوچیچ؛

سردار، علی‌بیرو را گرم می‌کند! (عکس)

سنگربان تیم ملی فوتبال ایران این فرصت را دارد تا در تقابل با سوریه برای اولین‌بار زیرنظر دراگان اسکوچیچ و پس از مدتی طولانی غیبت و دوری از ترکیب تیم ملی، برای ایران به میدان برود.

به گزارش "ورزش سه" علیرضا بیرانوند که در اردوی گذشته تیم ملی با حضور دراگان اسکوچیچ حضور نداشت و تیم ملی ایران بدون حضور او در مقابل ازبکستان و بوسنی در مهرماه و آبان‌ماه 1399 به میدان رفت و پیام نیازمند مسئولیت حراست از دروازه تیم ملی را برعهده داشت؛ اما در اردوی تیم ملی نیز علیرضا بیرانوند در کنار نیازمند و لک حضور دارد و فرصت دارد تا برای اولین‌بار در دوران دراگان اسکوچیچ در دروازه تیم ملی قرار گیرد.

 

 

 

 

بیرانوند آخرین‌بار در تقابل میان ایران و عراق در مقدماتی جام جهانی 23 آبان‌ماه 98 و در مصافی که ایران مقابل عراق با نتیجه 2 بر 1 شکست خورد، در درون دروازه ایران ایستاده بود و حالا سنگربان تیم فوتبال آنتورپ بلژیک پس از دوری 502 روزه این فرصت را خواهد داشت تا در تقابل دوستانه مقابل سوریه به میدان برود.

 

بیرانوند در حاشیه تمرین امروز برای دقایقی با سردار آزمون همبازی شده بود و به تمرین پرداخت که جالب‌توجه بود و شکار عکاسان شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها