کد خبر : 1745796 | 08 فروردين 1400 ساعت 00:09 | 50.6K بازدید | 7 دیدگاه

تغییر تصمیم پس از صحبت با استاندار؛

حمایت زنوزی از ماشین‌سازی تا پایان فصل

مالک باشگاه ماشین‌سازی اعلام کرد تا پایان فصل جاری از این تیم حمایت می‌کند.

حمایت زنوزی از ماشین‌سازی تا پایان فصل

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا زنوزی پس از مشکلاتی که برای او در این فصل برای حمایت از ماشین‌سازی به وجود آمد و صحبت‌هایی که علیه وی توسط تعدادی از هواداران این تیم مطرح شد، تصمیم گرفت در شروع سال جدید از مالکیت ماشین صرف نظر کرده و آن را به هیئت فوتبال آذربایجان شرقی واگذار کند.

 

اما تصمیم زنوزی در راستای عدم حمایت از ماشین‌سازی تغییر کرده و این موضوع در اطلاعیه این باشگاه به تایید رسیده که متن این بیانیه را در زیر می‌خوانید:

 

«پیرو اتفاقات اخیر پیرامون باشگاه ماشین‌سازی تبریز، به اطلاع هواداران فوتبال آذربایجان می‌رساند؛ محمدرضا زنوزی مالکیت باشگاه ماشین سازی به دلایل اعلام شده قبلی، تصمیمی بر تیم داری نداشته و در صدد واگذاری این باشگاه بوده است. 

 

ظهر امروز صحبت های تلفنی فی مابین استاندار آذربایجان شرقی، محمدرضا پورمحمدی و مالک باشگاه ماشین‌سازی تبریز، محمدرضا زنوزی بدون هیچ واسطه‌ای انجام شده و به احترام استاندار مردمی و ورزش دوست استان، تصمیم به ادامه مالکیت این باشگاه و صرفا تا پایان فصل گرفته شد.

 

پورمحمدی ضمن اشرافیت به مشکلات باشگاه ماشین‌سازی و آگاهی به مشکل تراشی های بوجود آمده در ادامه راه این باشگاه، مقرر شد تمرینات این تیم بعد از اعلام وصول مطالبات و خسارات وارده به  باشگاه ماشین‌سازی مربوط به قرارداد فی مابین سال ۹۶ از شهرداری تبریز و هیات فوتبال استان آغاز شود. 

 

باشگاه‌داری در فوتبال ایران تبدیل به یک صنعت درآمدزا نشده است و تیم‌داری صرفا یک هزینه است و این هزینه‌ها برای نشاط اجتماعی و آبروداری استان است و برای این حرکت استانی جایز نیست بخش خصوصی به تنهایی عهده‌دار مسئولیت باشد. در دیگر استان‌ها، شهرداری‌ها و شرکت‌های دولتی تیم‌داری می‌کنند ولی در این استان به‌رغم تیم‌داری بخش خصوصی، ارگان‌های عمومی با عدم همکاری از پرداخت مطالبات حقوقی خود نیز سر باز می‌زنند.

 

در ارتباط با گفتگوی استاندار آذربایجان شرقی با مالکیت باشگاه، هیات فوتبال هیچ نقشی نداشته و پسندیده است که متولی فوتبال استان به جای تمرکز روی ایجاد سهم تراشی غیر واقعی در تصمیمات فوتبالی، از حق و حقوق باشگاه‌های این استان در خصوص حق پخش و دیگر مسائل حمایت کنند.

 

همچنین پیرو مطالب منتشر شده تحت عنوان معافیت مالیاتی برای فعالان ورزشی، به اطلاع عموم می‌رساند که چنین مطالبی واقعیت عینی نداشته و فعالان ورزشی از امتیاز معافیت‌ های مالیاتی برخوردار نیستند و انتشار چنین مطالبی بدون آگاهی از قوانین کشوری است.

 

در پایان از حسن توجه استاندار آذربایجان شرقی تقدیر و قدردانی شده و اعلام می‌دارد که بازگشت به تیم‌داری در باشگاه ماشین سازی به احترام و خواست استاندار و اعلام دغدغه‌های ورزشی مردم شریف استان است.»

دیدگاه‌ها