کد خبر : 1745944 | 09 فروردين 1400 ساعت 12:00 | 24.3K بازدید | 4 دیدگاه

گل اول را زود بزنیم پیکان را می‌بریم

فریبا: رمضانی همان بازیکنی می‌شود که انتظار داریم

سوارز زمانی که به اتلتیکو مادرید رفت در شش بازی اول افتضاح بود ولی الان تبدیل به گل زن ترین بازیکن آنها شده است

فریبا: رمضانی همان بازیکنی می‌شود که انتظار داریم

به گزارش ورزش سه، بهتاش فریبا مربی  و ستاره سابق استقلال پای گفت‌وگوی خبرنگار ما درباره مسائل مختلف استقلال است.


فریبا حرفهای خود را از وضعیت فعلی استقلال آغاز می‌کند و می‌گوید: خدا را شکر تست چند نفر از بچه‌ها منفی درآمد ولی کرونا بدن را ضعیف می کند و یک هفته ای است بچه ها تمرین ندارند. پست دروازه بانی فشار آنچنانی ندارد و باید دید وضع بدنی قایدی چگونه است؟ اول از همه از سلامتی بچه ها خوشحالیم و خدا را شکر می کنیم و انشاالله فرزاد مجیدی هم زودتر خوب شود. دوم این که بازی با پیکان کار راحتی نیست. معمولا تیم های آقای تارتار فضاها را خوب می بندند و ضد حمله آنها قوی است و یک اوت انداز هم دارند که در دنیا معروف است، بنابراین کار سخت است. درست است ما در حذفی آن ها را بردیم ولی کار دشواری داریم. شاید تعدادی از بچه ها سر قضیه کرونا  خیلی سرحال نباشند اما فاصله بچه های ما از نظر فنی زیاد نیست.

 

او در مورد بازگشت شیخ دیاباته ادامه داد: معمولا شیخ وقتی از فرانسه بر می گردد اضافه وزن پیدا می کند. در هر صورت امیدوار هستیم بقیه نفرات خیلی سرحال باشند. ارسلان مطهری، اسماعیلی، رضاوند، مرادمند،یزدانی و ... همگی خوب هستند. درست است که دانشگر بخشیده نشده ولی دو دفاع وسط داریم و تیممان در کل خوب است. در هر صورت داشتن یک نیمکت خوب می تواند به تیم کمک کند.

 

بازیکن اسبق استقلال در ادامه گفت: خدا را شکر روحیه بچه ها خیلی خوب است زیرا استقلال سه بازی قبلی را برده و فشاری روی کادرفنی و بچه ها نیست و من فکر می کنم در بازی هایی مثل بازی با پیکان که فضا ها بسته می شود باید در بیست دقیقه اول گل بزنند. انشاالله که ظرف ۲۵ دقیقه اول گل بزنیم که در ادامه شرایط خوب شود.


پیشکسوت استقلال در مورد اینکه گمانه زنی ها مبنی بر این است که با توجه به دور بودن قایدی و شیخ  از شرایط تمرینات احتمال بازی کردن آرمان رمضانی وجود دارد آیا موافق این قضیه هست یا خیر گفت: صد در صد. پس آرمان را برای چه جذب کرده‌اند؟ باید یک جا بازی کند. ممکن است تنها این اتفاق برای آرمان رمضانی نیفتد خیلی از بازیکنان بزرگ دنیا بعضی اوقات که تیم عوض می کنند در تیم جدیدشان جا نمی افتند برای اینکه سیستم به نوعی است که بازیکن به درد آن سیستم  نمی خورد. سوارز زمانی که به اتلتیکو مادرید رفت در شش بازی اول افتضاح بود ولی الان تبدیل به گل زن ترین بازیکن آنها شده است.

 

منتظر هستیم که آرمان رمضانی بتواند توانایی های خودش را نشان دهد به خصوص در برابر پیکان که اوت های بلند می اندازند و می توانیم از قدرت سرزنی اش استفاده کنیم. در هر صورت من فکر می کنم آرمان در استقلال باز پروری و تبدیل به همان بازیکنی شود که در سایپا بود.

 

فریبا در پایان در مورد اینکه اوضاع و احوال تیم ملی را با نفرات دعوت شده چگونه ارزیابی می کند افزود: بازی دوستانه است و به نظرم می‌رسد آقای اسکوچیچ تغییر و تحولاتی را انجام می‌دهد و با توجه به نفراتی که انتخاب کرده نشان داده که به یکسری جوان و تازه وارد فرصت می‌دهد. در هر صورت وقتی تیم ملی بازی‌های رسمی دارد. باید از نفرات باتجربه استفاده کند برای اینکه ۳ بازی داریم و باید هر سه آنها را ببریم. تیم ملی جای آزمون و خطا نیست و در بحث استفاده از جوان ها  آقای اسکوچیچ دارد برای آینده تیم ملی برنامه ریزی می کند

دیدگاه‌ها