کد خبر : 1746000 | 09 فروردين 1400 ساعت 16:27 | 13.8K بازدید | 0 دیدگاه

ثبت رکورد درخشان با گلزنی برابر رومانی؛

درخشش خیره‌کننده سرژ گنابری در تیم ملی آلمان

سرژ گنابری همچنان به درخشش در بازی های تیم ملی آلمان در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر ادامه می دهد.

درخشش خیره‌کننده سرژ گنابری در تیم ملی آلمان

به گزارش "ورزش سه"، سرژ گنابری، ستاره تیم ملی آلمان و بایرن مونیخ، شب گذشته در دیدار آلمان برابر رومانی توانست تک گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر برساند.

گنابری در دقیقه 16 موفق به گلزنی برابر رومانی شد. وینگر 25 ساله آلمان توانست شم گلزنی خود را روی حرکتی که آنتونیو رودیگر آغاز کرده بود نشان دهد؛ پاس بلند آنتونی رودیگر، کای هاورتز را پشت مدافعان رومانی صاحب توپ کرد و او هم با یک پاس در عرض، گنابری را در موقعیت گلزنی قرار داد. او نیز به راحتی با یک ضربه بغل پا کار را تمام کرد.

 

1585772

 

یوآخیم لو در تیم ملی آلمان از گنابری در نقشی اندکی متفاوت با بایرن مونیخ استفاده می کند و او معمولا به عنوان 9 کاذب ژرمن ها به زمین رفته و او اغلب در نقش بازی ساز در زمین ظاهر شده و تمایل کافی نیز به نفوذ به محوطه جریمه حریف در زمان های مقتضی را نیز دارد.

گنابری در هفته های گذشته در بایرن مونیخ فرم بسیار خوبی داشته و برای او بسیار مهم بود که به درخشش در بازی های ملی نیز ادامه دهد.

 

1585770

 

نجات دهنده ژرمن ها در بازی برابر رومانی، از جام جهانی 2018 روسیه در 17 بازی برای تیم ملی آلمان، در 18 گلاین تیم دخیل بوده است! حداقل 8 گل بیش از هر بازیکن دیگری در این تیم.

 

آلمان همچنین با پیروزی برابر رومانی اکنون در 17 بازی پیاپی خود در مقدماتی جام جهانی به پیروزی دست یافته است و به این ترتیب رکورد جدیدی را در تاریخ فوتبال خود به ثبت رساند.

دیدگاه‌ها