کد خبر : 1746188 | 10 فروردين 1400 ساعت 20:20 | 69.6K بازدید | 9 دیدگاه

آمدیم تا ضعف‌های تیم را شناسایی کنیم؛

مربی سوریه: ایران قطعا بحرین را می‌برد

مربی تیم ملی سوریه تاکید کرد بازیکنان ایران بسیار با کیفیت‌تر از بحرین هستند و توانایی برتری مقابل حریف خود را دارند.

مربی سوریه: ایران قطعا بحرین را می‌برد

به گزارش "ورزش سه"، نادر داوود در نشست خبری پس از دیدار تیم‌های ملی ایران و سوریه اظهار کرد: از طرف خودم، سرمربی تیم و تمام مردم سوریه از مردم، تیم ملی و دست‌اندرکاران فدراسیون فوتبال ایران بخاطر مهمان‌نوازی و پذیرایی از ما تشکر می‌کنم.

 

او ادامه داد: اصلا از این باخت ناراحت نیستیم؛ این دیدار را بخاطر اینکه ضرایب خطا و مشکلات خودمان را بسنجیم، انجام دادیم. تیم خودمان را می‌شناسیم و اعتماد و اعتقاد زیادی به آن داریم. طبیعتا مردم سوریه ما را حمایت می‌کنند و می‌دانند که قدرت ما چقدر است. اگر ما امروز آمدیم و در اینجا بازی کردیم، به این دلیل است که تیممان را بهتر بشناسیم.

 

مربی تیم ملی سوریه یادآور شد: قصد داشتیم بازیکنان خودمان را تحت فشار بگذاریم تا ضرایب خطا را شناسایی کنیم. با توجه به اینکه برنامه‌های بلند مدتی داریم و می‌دانیم که راه زیادی را در پیش است، می‌خواهیم تیم خیلی خوب و منسجمی بسازیم تا مردم را خوشحال کنیم و موجب رضایت آنها شویم.

 

نادر داوود در خصوص اینکه سوریه در بازی امروز از بازیکنان اصلی خود استفاده کرد یا خیر، گفت: طبیعتا اگر ما عمر السومه و خربین را داشتیم، مطمئنا شرایط ما فرق می‌کرد. این دو بازیکن در بحرین همراه ما بودند و عمر السومه مصدوم شد. با این وجود، ما دیدار مقابل ایران را به عنوان کسب تجربه نگاه خواهیم کرد.

 

او اضافه کرد: ۶-۵ بازیکن را از تیم منتخب المپیک به جمع بزرگسالان آوردیم و اصلا تجربه حضور در رده ملی بزرگسالان را نداشتند؛ سن این بازیکنان نهایتا ۱۹ یا ۲۰ سال است و ما بیشتر به آنها فرصت دادیم تا بازیکن‌شناسی داشته باشیم و نفرات جایگزین خوبی برای تیم ملی سوریه پیدا کنیم. امروز بهترین فرصت بود تا بازیکنان جدید را محک بزنیم.

 

مربی تیم ملی سوریه در خصوص تفاوت‌های تیم‌های ایران و بحرین عنوان کرد: اصلا این دو تیم قابل قیاس نیستند چون ایران تیم بسیار بسیار قوی است و بازیکنان فرصت‌طلب و خیلی خوبی دارد که از تاکتیک بسیار قوی برخوردار هستند. می‌توان گفت بازیکنان ایران در لیگ‌های اروپایی در حال بازی هستند و همچنین در رقابت‌های آسیایی و جام جهانی تجربه حضور دارند.

 

نادر داوود ادامه داد: وقتی یک تیم مثل ایران روی تاکتیک نفری و قدرت بدنی تمرکز کرده، اصلا قابل قیاس با بحرین نیست چون آنها با وجود داشتن تاکتیک، یک تیم جمعی هستند و تاکتیک‌شان قابل شناسایی است. شما می‌توانید تاکتیک بحرین را تخمین بزنید، اما مطمئنا بدون جرات می‌توان گفت که ایران یک تیم غیرقابل پیش‌بینی است و اعتقاد دارم تیم ایران به برتری مقابل بحرین می‌رسد.

دیدگاه‌ها