کد خبر : 1746534 | 13 فروردين 1400 ساعت 16:33 | 22.3K بازدید | 2 دیدگاه

واکنش فلیک به شکست عجیب آلمان و مصدومیت لِوا

هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ، به شکست تیم ملی آلمان مقابل مقدونیه و مصدومیت رابرت لواندوفسکی واکنش نشان داد.

واکنش فلیک به شکست عجیب آلمان و مصدومیت لِوا

به گزارش "ورزش سه"، بعد از وقفه به وجود آمده به خاطر بازی های ملی، رقابت‌های بوندسلیگا از فردا دوباره پیگیری خواهد شد و در مهم‌ترین مسابقه هفته بیست و هفتم بایرن مونیخ صدرنشین مهمان تیم رده دومی لایپزیش خواهد بود؛ جدالی بسیار حساس که نتیجه آن می تواند تاثیر زیادی در قهرمانی این فصل از رقابت‌ها داشته باشد.

 

هانسی فلیک در کنفرانس خبری پیش از بازی برابر لایپزیش گفت: " در مورد بازی های ملی ما نمی توانیم کاری انجام دهیم. طبیعی است که بازیکنان بایرن مونیخ همواره در این مسابقات به میدان می‌روند. البته بازیکنان دیروز را استراحت کردند. امروز تمرین نهایی برگزار خواهد شد و کمی از همیشه سبک تر است. ما همه بازیکنان ملی‌پوش به جز رابرت لواندوفسکی را در اختیار داریم."

 

 

1586687

 

 

شکست تیم ملی آلمان مقابل مقدونیه در مقدماتی جام جهانی: " تمرکز من روی بایرن مونیخ است. این مسابقه آسانی برای آلمان نبود. البته آنها در بازی های قبلی عالی عمل کرده بودند. داوید آلابا نیز مقابل دانمارک شکست خورد و ما باید این مسائل را به فراموشی بسپاریم زیرا مسابقات بزرگی پیش روی ماست و ما اکنون می خواهیم مقابل لایپزیش موفق عمل کنیم."

 

مصدومیت رابرت لواندوفسکی: " این شرایطی است که شما به عنوان مربی با آن روبرو هستید. من دوست دارم همه بازیکنان را در کنار خود داشته باشم. رابرت بازیکن مهمی برای ماست اما باید با شرایط کنار بیاییم. ما بازیکنان دیگری در اختیار داریم که می‌توانند در آن پست بازی کنند. این برای همه ما یک چالش است."

 

 

1586096

دیدگاه‌ها