کد خبر : 1746555 | 13 فروردين 1400 ساعت 19:21 | 11.4K بازدید | 0 دیدگاه

توخل: متهم کردن تیمو ورنر آسان است

توماس توخل به حمایت از تیمو ورنر، مهاجم آلمانی و تحت فشار چلسی پرداخته است.

توخل: متهم کردن تیمو ورنر آسان است

به گزارش "ورزش سه"، تیمو ورنر در جریان شکست عجیب 1-2 تیم ملی آلمان مقابل مقدونیه یک موقعیت طلایی را در مقابل دروازه از دست داد تا مقصر شماره باخت ژرمن ها لقب گیرد. اما سرمربی جوان چلسی مدعی شد عملکرد تیمو ورنر در طول این سالها درخشان بوده و او قادر به درک انتقادات از این ستاره جوان و آلمانی چلسی نیست.

 

توماس توخل گفت: "از نظر من که پاس ایلکای گوندوغان ضعیف بود. البته شوخی می کنم، تیمو ورنر این فرصت را از دست داد و همه علاقمند هستند که در مورد این موضوع صحبت کنند که البته این روند کمی آزار دهنده است. در حال حاضر آسان است که تیمو ورنر را متهم کنید، اما من نمی توانم این مسائل را درک کنم و حالا خوشحالم که او به تمرینات چلسی بازگشته است.

 

1581881

 

صادقانه نگاه کنیم، در حال حاضر اعتماد به نفس تیمو ورنر بالا نیست و او مانند همیشه موفق به گلزنی نمی شود. اما ورنر هنوز برای ما گلزنی کرده و پاس گل می دهد و موفق به کسب پنالتی می شود.

 

اگر این مهمترین مرحله زندگی حرفه ای ورنر باشد، می توانید بگویید که عملکرد او تاکنون فوق العاده بوده است. تیمو از پنج سالگی گلزنی کرده و هرگز متوقف نشده، بنابراین او می تواند به مغز و بدن خود اعتماد کند. البته گفتن این حرف از انجام آن آسان تر است."

 

شایعات جذب سرخیو آگوئرو: "شما می توانید در مورد آگوئرو سوال بپرسید اما همان جواب مانند سوال در مورد ارلینگ هالند را می شنوید.. ما به منچسترسیتی و سرخیو آگوئرو که بازیکن بزرگی برای آنها است احترام کامل می گذاریم. در مورد دستاوردهای بازیکن پسر نیازی به تعریف من نیست و آگوئرو یک بازیکن کلاس جهانی است. اما ما سه مسابقه پیش رو داریم که با دیدار مقابل منچسترسیتی نیز یکی از آنهاست، بنابراین من در مورد بازیکن این تیم صحبت نخواهم کرد."

دیدگاه‌ها