کد خبر : 1746573 | 13 فروردين 1400 ساعت 21:02 | 162.1K بازدید | 4 دیدگاه

رونمایی رسمی از میلیچ

ترکیب احتمالی استقلال مقابل پیکان

با محرومیت محمد نادری و ابتلای بابک مرادی به کرونا، هروویه میلیچ پس از مدت ها به ترکیب اصلی استقلال باز می گردد و مقابل پیکان به میدان می رود.

ترکیب احتمالی استقلال مقابل پیکان

به گزارش "ورزش سه"، پس از به پایان رسیدن تعطیلات سال نو و فیفا دی، رقابت های لیگ برتر از سر گرفته شده و فردا در یکی از دیدارهای هفته نوزدهم، استقلال در شرایطی در استادیوم آزادی تهران میزبان پیکان خواهد بود که شاگردان مجیدی چشم انتظار لغزش پرسپولیس در مشهد هستند تا اختلاف خود را با این تیم کاهش داده و به انتظار بنشینند که فردا سپاهان نیز مقابل سایپا امتیاز از دست بدهد.

 

* رشید یا سیدحسین، مسئله این است!
فرهاد مجیدی برای این دیدار با شرایط سختی جهت تعیین سنگربان تیمش مواجه شده است. او پس از ابتلای هر دو گلر اصلی خود به کرونا، وارد چالش عجیبی شد ولی ابتدا حسینی بهبود پیدا کرد و سپس تست کرونای مظاهری نیز منفی شد. هر چند سیدحسین بیشتر از رشید در تمرینات حضور داشت ولی فرهاد تصمیم گرفت برای این دیدار روی تجربه بالای مظاهری استفاده کند و او را به عنوان گلر شماره یک تیمش انتخاب کند.

 

* انتخاب از بین عارف یا سیاوش
دانشگر همچنان در لیست سیاه فرهاد قرار دارد و در این بازی نیز نمی تواند تیمش را هدایت کند تا گزینه های خط دفاعی آبی پوشان محدودتر شود. مجیدی به همین دلیل قطعا محمدحسین مرادمند را در ترکیب اصلی تیمش قرار خواهد داد و سوال اصلی مبنی بر انتخاب زوج او در این دیدار است.
سیاوش یزدانی در هر سه دیدار گذشته که فرهاد مجیدی هدایت استقلال را برعهده داشته است، در ترکیب اصلی حضور داشته و این نشان از اعتماد سرمربی جدید آبی پوشان به این بازیکن است. از سوی دیگر عارف غلامی نیز از آمادگی کامل برای حضور در این دیدار برخوردار است ولی ابتلای این بازیکن به کرونا شانس سیاوش را برای حضور در ترکیب اصلی افزایش داده است.

 

* بازگشت میلیچ پس از مدتها
محمد نادری نیز این بازی را به دلیل محرومیت از دست داده است و این بهترین فرصت برای ستاره کروات آبی پوشان است تا پس از مدتها به ترکیب اصلی بازگردد. هروویه میلیچ پس از مشکلاتی که با کادرفنی سابق داشت، از ایران خارج شد و با بازگشت مجیدی، او نیز به ایران آمد تا برای استقلال به میدان برود. او فردا در سمت چپ خط دفاعی به میدان خواهد رفت و سیداحمد موسوی نیز که در بازی های گذشته عملکرد خوبی در ترکیب آبی پوشان داشت، در سمت راست بازی خواهد کرد.

 

1582127

 

* ریگی – رضاوند؛ همان همیشگی
با جدایی فرشید باقری از استقلال و غیبت مهدی پور در بازی های اخیر، مسعود ریگی مجددا به گزینه اصلی استقلال برای حضور در میانه میدان تبدیل شده است. هافبک بی حاشیه آبی پوشان فردا نیز در خط میانی برای تیمش به میدان می رود.
حضور وریا غفوری به عنوان هافبک راست در بازی مقابل پیکان به دلیل کمبود مهره، قطعی است. فرشید اسماعیلی که پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت، نشان داد می تواند به همان اسماعیلی روزهای اوجش تبدیل شود، فردا نیز در ترکیب اصلی به میدان می رود و امیدوار است روند تأثیرگذاری گذشته اش را ادامه دهد.

 

* قایدی روی نیمکت، شیخ فیکس
مهدی قایدی یکی دیگر از بازیکنان استقلال بود که در تعطیلات نوروزی به ویروس کرونا مبتلا شد و تمرینات تیمش و حتی اردوی تیم ملی را از دست داد. او از روز  گذشته به تمرینات تیم اضافه شده و احتمال حضور او در ترکیب اصلی بعید به نظر می رسد.
فرهاد مجیدی برای بازی مقابل پیکان یک بار دیگر از زوج ارسلان مطهری در کنار شیخ دیاباته استفاده خواهد کرد. زوجی که طی دو سال گذشته در موارد بسیار محدودی به صورت همزمان و در کنار یکدیگر به عنوان تنها عناصر تهاجمی استقلال به میدان رفته اند.

 

1571563

 

ترکیب احتمالی استقلال مقابل پیکان:
رشید مظاهری – سیاوش یزدانی – محمدحسین مرادمند – هروویه میلیچ – سیداحمد موسوی – مسعود ریگی – آرش رضاوند – وریا غفوری – فرشید اسماعیلی – ارسلان مطهری – شیخ دیاباته

دیدگاه‌ها