کد خبر : 1746639 | 14 فروردين 1400 ساعت 11:30 | 18.7K بازدید | 19 دیدگاه

مجیدی به دنبال رکورد جدید؛ بازهم عدد 4!

فرهاد مجیدی در صورت برد استقلال مقابل پیکان به رکورد 4 برد متوالی می رسد.

مجیدی به دنبال رکورد جدید؛ بازهم عدد 4!

به گزارش "ورزش سه"، آبی‌های پایتخت بعد از 17 روز استراحت امروز در اولین مسابقه از سال 1400 رودرروی پیکان تهران قرار می‌گیرند. این مسابقه در شرایطی برگزار می‌شود که استقلال از زمان حضور فرهاد مجیدی همه بازی هایش را با برد پشت سر گذاشته است.


فرهاد مجیدی که از دیدار با فولاد خوزستان به نیمکت استقلال پیوست، این تیم را شکست داد. او در دو مسابقه بعدی مقابل پیکان در حذفی و در برابر ماشین سازی در لیگ برتر نیز به برد رسید تا یک رکورد جالب را به ثبت برساند.


استقلال امسال با سرمربیگری مجیدی رکورد 100 درصد برد را ثبت کرده و حالا اگر امروز هم آبی ها مقابل پیکان به پیروزی برسند چهارمین پیروزی متوالی برای این تیم حاصل می‌شود.


رکورد چهار برد متوالی مساله ای است که استقلالی ها از چند سال قبل در کسب آن عاجز بودند و حالا اگر آبی ها بتوانند امروز 3 امتیاز را دشت کنند، این رکورد فوق العاده در کارنامه فرهاد مجیدی خواهد درخشید و بی تردید هواداران آبی را به آینده امیدوارتر می‌کند.


فرهاد مجیدی که به نوعی با 4 بار گلزنی در دربی خالق عدد 4 استقلالی‌ها نیز محسوب می‌شود،‌ حالا می‌تواند با ثبت عدد 4 مقابل بردهای خودش در این تیم یک رکورد جدید را در تعداد پیروزی متوالی کسب کند.
گفتنی است؛ دیدار استقلال و پیکان ساعت 18:50 امروز در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

دیدگاه‌ها