کد خبر : 1746642 | 14 فروردين 1400 ساعت 11:37 | 6.8K بازدید | 3 دیدگاه

پیکان به دنبال طلسم‌شکنی مقابل استقلال

پیکان تهران امروز برای سومین بار درفصل جاری مقابل استقلال قرار می‌گیرد.

پیکان به دنبال طلسم‌شکنی مقابل استقلال

به گزارش "ورزش سه"، تیم پیکان تهران طی سال‌های گذشته معمولا در جنگ سقوط نکردن به دسته اول بوده و در روزهای پایانی لیگ در دسته برتر باقی مانده است. خودروسازان تهرانی اما در لیگ بیستم شرایط متفاوتی را تجربه می‌کنند.


اتفاق ویژه‌ای که پیکانی‌ها امسال تجربه کردند، تشکیل زوج هماهنگ اکبر محمدی به عنوان مدیرعامل و مهدی تارتار به عنوان سرمربی است. محمدی به عنوان یک مدیرفوتبالی و تارتار به عنوان یکی از موفق ترین مربیان چند سال اخیر فوتبال ایران به همراه سایر همکارانشان توانسته اند تا اینجای رقابت های لیگ برتر پیکان را در شرایط مطلوبی قرار بدهند. تیم خودروساز لیگ بیستم حالا با کسب 24 امتیاز در رده نهم جدول رده بندی قرار دارد و با توجه به شخصیتی که پیدا کرده در آینده به دنبال جایگاه بهتری نیز می‌گردد.


پیکان امروز در یک مسابقه حساس از هفته نوزدهم لیگ مقابل استقلال قرار می‌گیرد و این سومین تقابل دو تیم در فصل جاری است. پیکان و استقلال در هفته چهارم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که آن مسابقه با تساوی بدون گل به پایان رسید. دومین مصاف دو تیم حدود 20 روز قبل در جریان جام حذفی بود که پیکان با وجود انجام یک بازی خوب اما دو بر یک مغلوب شاگردان فرهاد مجیدی شد و حالا امروز سومین مسابقه دو تیم در فصل جاری را شاهد خواهیم بود.


بی تردید مجموعه پیکان برای بازی با استقلال انگیزه زیادی دارد. مهدی تارتار نیز با توجه به اینکه همواره نشان داده در متوقف کردن تیم های بزرگ تبحر دارد، برای دیدار با استقلال نیز انگیزه های خاصی خواهد داشت. حال باید منتظر ماند و دید طلسم نبردن پیکان در فصل جاری مقابل استقلال شکسته خواهد شد یا خیر.
گفتنی است؛ دیدار استقلال و پیکان ساعت 18:50 امروز در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها