کد خبر : 1746792 | 14 فروردين 1400 ساعت 20:10 | 21.1K بازدید | 0 دیدگاه

کابوسی که ورنر را رها نمی‎‌کند (عکس)

تیمو ورنر، مهاجم گرانقیمت چلسی امروز نیز در گلزنی برابر وست بروم ناکام ماند.

به گزارش "ورزش سه"، وقتی چلسی در دقایق ابتدایی و با ضربه کریستن پولیسیچ موفق به باز کردن دروازه وست بروم شد، بدبین ترین هوادار این تیم نیز تصور نمی کرد شکست سنگینی در انتظار آبی های لندن باشد، اما تیم توماس توخل در نهایت در استمفوردبریج با نتیجه 2-5 مغلوب حریف شد تا سرمربی آلمانی اولین شکست خود در دوران حضور در چلسی را تجربه کند.

 

اما تیمو ورنر که این هفته ها به شدت تحت فشار قرار دارد امروز در باز کردن دروازه وست بروم ناکام ماند. او که در جریان بازی های ملی و در ترکیب تیم ملی آلمان موقعیت عجیبی را برابر مقدومنیه از دست داد و عامل اصلی باخت غیرمنتظره ژرمن ها لقب گرفت، امروز نیز ترجیح داد از فرصت فوق العاده خود برای گلزنی گذشته و میسون مونت را صاحب فرصت کند.

 

تیمو ورنر تقریبا در مقابل دروازه خالی صاحب موقعیت شد، اما عدم اعتماد به نفس در ضربه زدن باعث شد او میسون مونت را صاحب توپ بکند و هافبک انگلیسی دروازه وست بروم را باز کرد. اگرچه این موقعیت در نهایت تبدیل به گل شد، اما به نظر می رسد تیمو ورنر اعتماد به نفس خود برای ضربه زدن را از دست داده و ترس از انتقادات باعث شده او ترجیح بدهد هم تیمی خود را صاحب موقعیت بکند.

 

1586982

دیدگاه‌ها