کد خبر : 1746795 | 14 فروردين 1400 ساعت 20:10 | 52K بازدید | 0 دیدگاه

دیاباته در وضعیت که هرگز ندیده ایم (عکس)

شیخ دیاباته در نیمه نخست دیدار مقابل پیکان با نادر محمدی درگیر شد و هر دو بازیکن از دارو مسابقه کارت زرد دریافت کردند.

دیاباته در وضعیت که هرگز ندیده ایم (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، نیمه نخست دیدار استقلال و پیکان در شرایطی با تساوی بدون گل به پایان رسید که استقلال بیش از رقیب خود مالک میدان بود و فرصت هایی را نیز برای گلزنی به دست آورد که همگی آنها از دست رفتند.


اما در دقیقه 30 این بازی اتفاقی درون محوطه رخ داد که منجر به عصبانیت شدید شیخ دیاباته شد. آقای گل لیگ گذشته فوتبال ایران که در طی حضورش با لباس استقلال معمولا او را بازیکن آرام و به دور از جنجال و حاشیه دیده بودیم، در این صحنه بسیار برآشفته شد و نسبت به داور بازی معترض بو

 


ظاهرا در زمانی که بازیکنان استقلال منتظر ارسال کرنر به روی دروازه پیکان بوده اند، اتفاقی میان دیاباته و نادر محمدی مدافع پیکان رخ داده بود که دیاباته به شدت از این مسئله عصبانی بود و اعتراض هایش به رضا کرمانشاهی داور دیدار منجر به این شد که او یک کارت زرد دریافت کند.


البته ثانیه هایی بعد کرمانشاهی دوباره دست به جیب شد و نادر محمدی را نیز با یک کارت زرد جریمه کرد تا هر دو بازیکن در این صحنه با اخطار داور بازی مواجه شوند.

 


به هر حال چنانچه دیالوگی بین دو بازیکن رد و بدل شده باشد یا هر اتفاق دیگری رخ داده باشد، شیخ دیاباته در این صحنه به شدت عصبانی بود و به صورت مداوم و پشت سر هم در حال صحبت با داور بازی بود. دیاباته در آن لحظات در وضعیتی بود که تاکنون هرگز ندیده بودیم.

دیدگاه‌ها