کد خبر : 1746796 | 14 فروردين 1400 ساعت 20:13 | 20.8K بازدید | 0 دیدگاه

کری‌خوانی مهاجم بابلی با عدد 4؛

قاسمی‌نژاد، گلزن استقلال در لباس پدیده

کاپیتان تیم فوتبال شهر خودرو در جدال حساس تیمش مقابل پرسپولیس توانست تک گل تیمش را به ثمر برساند، گلی که یک امتیاز ارزش داشت.

قاسمی‌نژاد، گلزن استقلال در لباس پدیده

به گزارش "ورزش سه" در حالی‌که گمانه‌زنی‌ها زیادی درباره حضور یا عدم حضور امین قاسمی‌نژاد در ترکیب امروز پدیده مطرح شده بود، اما با نظر مهدی رحمتی او از ابتدا در ترکیب پدیده‌ای‌ها به زمین رفت و بازوبند کاپیتانی را هم به بازو بست؛ قاسمی‌نژاد که پس از انتقال نافرجام به استقلال، انگیزه دوچندانی برای موفقیت مقابل پرسپولیس داشت، از همان ابتدای بازی به دنبال گلزنی به حامد لک بود.

 

دو حمله پی‌ریزی از سوی قاسمی‌نژاد با واکنش لک دفاع شد تا مهاجم پدیده در گلزنی ناکام باشد؛ در شرایطی که پیش‌بینی می‌شد نیمه نخست بدون گل مساوی خاتمه پیدا کند اما روی کار تیمی بازیکنان پدیده و با پاس علی نعمتی، امین قاسمی‌نژاد با ضربه‌ای فنی و زیبا دروازه پرسپولیس را فرو ریخت و پدیده‌ای‌ها با پیروزی راهی رختکن شدند.

 

1586985

 

اتفاق جالب پس از گلزنی قاسمی‌نژاد رخ داد، جایی که او در مقابل لنز دوربین عکاسان عدد 4 را نشان داد و برای هواداران پرسپولیس کری‌خوانی کرد و بار دیگر علاقه خود به استقلال را نشان داد و سپس هم با حرکتی به سبک کریستیانو رونالدو شادی پس از گل خود را تکمیل کرد.

 

امین قاسمی‌نژاد با گلزنی امروز خود توانست دو امتیاز حساس را از پرسپولیس برباید و به استقلالی‌ها این فرصت را بدهد تا با پیروزی مقابل پیکان به دو قدمی صدر جدول برسند و این‌چنین در موفقیت استقلال و نزدیک‌شدن آن‌ها به صدر جدول سهیم شد.

دیدگاه‌ها