کد خبر : 1746903 | 15 فروردين 1400 ساعت 10:31 | 8.4K بازدید | 4 دیدگاه

میزبانی بحرین غیر قابل بازگشت است

با وجود اعتراض فدراسیون فوتبال ایران به میزبانی بحرین و نامه نگاری رسمی در این باره میزبان بازی های باقی مانده گروه C در مقدماتی جام جهانی 2022 تغییر نخواهد کرد.

میزبانی بحرین غیر قابل بازگشت است 

به گزارش "ورزش سه"، این نکته ای است که وزیر ورزش هم در تازه ترین مصاحبه خود به صراحت و به نقل از AFC بدان اشاره کرده است. مسعود سلطانی فر در این باره می گوید:« تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا ناعادلانه بوده و معترض بودیم و هر چند آنها این تصمیم را قطعی قلمداد کردند اما فدراسیون همچنان در شکایت خود پیگیر است. فدراسیون بصورت مستمر شکایت خود را دنبال مَی کند اما از آن سو تیم ملی و باشگاه های ما هم آماده هستند تا با تمام توان برای نتیجه خوب بجنگند.»

 

اما چرا چنین تصمیماتی غیر قابل بازگشت است؟ همان طور که در فوتبال ایران تصمیمات کلان توسط اعضای هیات رییسه که 9 نفر هستند و با رای گیری اتخاذ می شود در کنفدراسیون فوتبال آسیا هم همین طور است و چنین تصمیماتی با خرد جمعی و رای گیری اتخاذ می شود و تصمیمی که با رای اکثیرت نهایی شود غیر قابل بازگشت است. به واقع اعتراض فدراسیون فوتبال ایران دستاوردی برای تیم ملی نخواهد  داشت و تنها ناراحتی فدراسیون فوتبال را از تصمیم اتخاذ شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به این نهاد مخابره خواهد کرد و شاید موجب شود در ماه ها و سال های آتی در تعیین میزبانی شرایط ایران برای میزبانی با حساسیت بیشتری مورد بررسی قرار گیرد.

دیدگاه‌ها