کد خبر : 1746920 | 15 فروردين 1400 ساعت 11:15 | 12K بازدید | 12 دیدگاه

هشدار نویدکیا؛ تمرکز نکنید صدرنشین نمی شوید

محرم نوید کیا، سرمربی تیم سپاهان در آستانه بازی با سایپا به بازیکنانش هشدار داد.

هشدار نویدکیا؛ تمرکز نکنید صدرنشین نمی شوید 

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان اگر به سه امتیاز این بازی دست پیدا کند با دو امتیاز اختلاف نسبت به پرسپولیس به صدر جدول خواهد رفت. به روی کاغذ سپاهان باید برنده این دیدار باشد چرا که سپاهان تیم دوم جدول است و سایپا تیم سیزدهم جدول اما محرم نوید کیا چنین معادله ای را در فوتبال قبول ندارد و حتی مدعی شده اگر تیمش سایپا را دست کم بگیرد و با تمرکز بازی نکند ممکن است به نتیجه دلخواه دست پیدا نکند. محرم نوید کیا در آستانه این بازی هشدارهای لازم را به شاگردانش داده و در مصاحبه ای گفته:« قطعا بازی خیلی سنگین و سختی داریم و بچه ها می دانند اگر خوب بازی نکنند و با تمرکز صد در صد وارد این مسابقه نشویم امکان دارد امتیاز نگیریم.»

 

محرم نوید کیا که جز مربیان آرام اما قاطع فوتبال کشور به حساب می آید این فصل کمتر از تیمش انتقاد کرده یا هشدار داده اما هر بار که این کار را انجام داده بازخورد خوبی گرفته چرا که سر بزنگاه و آن جاهایی که لازم است این حرف را می زند. اولین بار او بعداز بازی با پدیده عصبانی شد و از تیمش انتقاد کرد. بعد از مسابقه ای که تیمش 3-1 شکست خورد. او خطاب به بازیکنان تیمش گفت اگر چه ما در بالای جدول جز مدعیان قهرمانی به حساب می آییم اما اصلا چهره خوشی ندارد تیمی که مدعی قهرمانی است در 13 بازی 17 بار دروازه اش باز شود. اینکه ما تهاجمی فوتبال می کنیم اصلا بهانه خوبی نیست که بگوییم پس در دفاع آسیب پذیر هستیم و خوردن این تعداد گل طبیعی است؛ بعد از این بازی بود که سپاهان در فاز دفاعی به تیم بهتری تبدیل شد و بعد از بازی با پدیده با وجود ادامه بازی تهاجمی سپاهان گل زدن به این تیم سخت شده است. 

 

حالا محرم نوید کیا این بار به جای انتقاد از تیمش به شاگردانش هشدار داده است و به نوعی پیش از بازی با سایپا حجت را بر آنها تمام کرده است. اینکه باید با همه تمرکز بازی کنند و به حریف خود احترام بگذارند. حق با محرم نوید کیا است. سایپا برای ماندن در جدول بازی ها تلاش می کند و هیچ بعید نیست روی به بازی انتحاری بیاورد. از سویی سایپا تیم سختکوشی است و خیلی از تیم های بزرگ را متوقف کرده است. اتفاقا بازی فصل گذشته دو تیم در تهران با نتیجه مساوی پایان یافت و دو امتیازی که سپاهان در این بازی از دست داد یکی از بهانه ها برای دور شدن از جام بود.

دیدگاه‌ها