کد خبر : 1746930 | 15 فروردين 1400 ساعت 11:55 | 49.2K بازدید | 22 دیدگاه

پنالتی پیکان مقابل استقلال سوخت؟(عکس)

مسئولان باشگاه پیکان اعتقاد دارند که یک پنالتی شان مقابل استقلال گرفته نشده است.

به گزارش "ورزش سه"، تیم های استقلال و پیکان عصر شنبه در چارچوب رقابت های هفته نوزدهم لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفتند و به تساوی بدون گل رضایت دادند. در دقیقه 27 این مسابقه رضا جبیره مهاجم خودروسازان در محوطه جریمه استقلال سرنگون شد اما رضا کرمانشاهی داور مسابقه اعتقادی به پنالتی نداشت و رای به ادامه بازی داد.


این صحنه با اعتراض بازیکنان و کادرفنی پیکان در جریان مسابقه همراه شد؛ بعد از بازی نیز اعضای تیم پیکان مدعی شدند که رضا کرمانشاهی باید خطای مسعود ریگی روی رضا جبیره را در محوطه جریمه پنالتی اعلام می کرد. اعتقاد آنها بر این است که ریگی در محوطه جریمه دست مهاجم سفید پوش را گرفته و به او اجازه حرکت نداده است.


نوید مظفری، کارشناس داوری درباره این صحنه گفته است:«در دقیقه 27 باید به نفع پیکان اعلام پنالتی می‌شد. در این صحنه بازیکن پیکان که توپ را در اختیار داشت وارد محوطه جریمه استقلال شد ولی بازیکن دیگری از پیکان (رضا جبیره) که بدون توپ بود پشت سر او در محوطه جریمه در حرکت  با خطای بازیکن استقلال (مسعود ریگی) سرنگون شد و داور باید اعلام پنالتی می‌کرد.»

 

1587240

1587239


این کارشناس داوری ادامه داد: «بازیکنی که روی او خطا شده بدون توپ در حرکت بوده ولی در قانون چیزی از اینکه حتماً باید برای اعلام پنالتی بازیکن توپ را در اختیار داشته باشد،‌ نیامده است. در این صحنه در محوطه جریمه خطایی رخ داده و داور باید پنالتی اعلام می‌کرد.»


باید منتظر ماند و دید نظر سایر کارشناسان داوری درباره صحنه مشکوک دیدار استقلال و پیکان چیست.

دیدگاه‌ها