کد خبر : 1746941 | 15 فروردين 1400 ساعت 12:23 | 16.4K بازدید | 0 دیدگاه

مصدومیت مجدد پولیسیچ؛

توخل تایید کرد: مصدومیت همسترینگ ستاره چلسی

توماس توخل، سرمربی چلسی تایید کرد که کریستین پولیسیچ بار دیگر دچار مصدومیت از ناحیه همسترینگ شده است.

توخل تایید کرد: مصدومیت همسترینگ ستاره چلسی

به گزارش "ورزش سه"، کریستین پولیسیچ در شکست سنگین 5-2 چلسی برابر  وست بروم در روز شنبه، در بین دو نیمه تعویض شد و اکنون توماس توخل تایید کرده است که ستاره آمریکایی آبی ها دچار مصدومیت همسترینگ شده است.

ستاره 22 ساله در بین دو نیمه در همسترینگ خود احساس درد کرد اما امیدوار بود که بتواند تا پایان مسابقه به بازی ادامه دهد. هر چند پس از یک گرم کردن کوتاه پیش از آغاز نیمه دوم، پولیسیچ تعویض شد. میسون مونت به جای پولیسیچ که تک گل چلسی در نیمه اول را به ثمر رسانده بود به زمین رفت و او نیز موفق شد در نیمه دوم گل دوم آبی ها را وارد دروازه وست بروم کند، اما این دو گل نتوانستند جلوی شکست سنگین 5-2 شاگردان توخل را بگیرند.

 

1587269

 

مصدومیت جدید پولیسیچ چهارمین مصدومیت عضلانی این بازیکن در این فصل و هشتمین مصدومیت او در چلسی از زمانی است که در سال 2019 به این تیم پیوست. توخل امیدوار است که مدت زمان دوری پولیسیچ از میادین کوتاه باشد چرا که آبی ها روز چهارشنبه در دیدار رفت از دور یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ باید به مصاف پورتو بروند.

توخل پس از بازی درباره وضعیت پولیسیچ گفت: "کریستین وقتی برای نیمه دوم به زمین برگشت یک استارت سرعتی زد و وقتی برگشت گفت که احساس می کند اگر به بازی ادامه دهد همسترینگش تا پایان مسابقه دوام نخواهد آورد. در نتیجه مجبور شدیم تصمیم بگیریم که بلافاصله او را تعویض کنیم."

 

1587275

 

مصدومیت های متعدد پولیسیچ به نمایش او برای چلسی آسیب زده است. دیگر مهاجمان آبی ها مثل کای هاورتز و تیمو ورنر نیز در این فصل با مشکلات زیادی در گلزنی مواجه بوده اند.

مشکلات آبی ها در خط حمله می‌توانست با حضور یک پولیسیچ آماده و روی فرم حل شود؛ ستاره آمریکایی چلسی در 11 بازی پایانی فصل پیش توانسته بود 7 گل به ثمر برساند و نقش پررنگی در رسیدن این تیم به تاپ فور و همچنین حضور در فینال FA Cup داشت.  

دیدگاه‌ها