کد خبر : 1746952 | 15 فروردين 1400 ساعت 12:42 | 19.1K بازدید | 2 دیدگاه

یازده تصویر گویا از شالوده بازی

یارگیری نفر به نفر راز موفقیت پیکان (عکس)

پیکان برابر استقلال تهران در رقابت های لیگ برتر فوتبالی متفاوت با بازی دو تیم در جام حذفی را ارائه کرد و مزد برنامه هایش را گرفت.

 

به گزارش " ورزش سه "،از آغاز سوت بازی پیکان برابر استقلال و در تصاویر تلویزیونی بازی کاملا مشخص بود نبرد دو تیم با رقابت چند هفته قبل برگزار شده در جام حذفی کاملا متفاوت است. 


بازیکنان پیکان در بازی روز گذشته دو تیم که بدون گل به پایان رسید و فرصت های کمی برای گلزنی استقلال به وجودآمد از دقیقه اول بازی تا دقیقه 95بازی که سوت پایان بازی را کرمانشاهی داور مسابقه به صدا در آورد در زمان تصاحب توپ استقلالی ها اجازه فکر کردن را به بازیکنان استقلال نمی دادند و با فشار به بازیکن صاحب توپ شرایط بازیسازی را از هافبک های این تیم گرفته بودند.


مهدی تارتار که بهتر از هر کسی می دانست خط حمله گلزن استقلال شامل شیخ دیاباته،ارسلان مطهری ومهدی قایدی  در صورت تصاحب توپ در محوطه هجده قدم  قادر به باز کردن هر دروازه ای خواهد بود با فشار زیاد به مردان صاحب توپ در طول بازی ارتباط خط میانی و حمله استقلال را قطع کرد و به یک امتیاز بازی رسید.

 


در تصاویر کاملا مشخص است از خط دفاعی که مرادمند و میلیچ در آن بازی می کردند تا نوک حمله این تیم فشار بازیکنان پیکان بر روی بازیکن صاحب توپ کم نمی شد تا هافبک های استقلال نتوانند با خیال راحت توپ رسانی به خط حمله را انجام دهند.


بازیکنان پیکان در این بازی تنها یکبار به فرشید اسماعیلی موقعیت بازیسازی در اوایل نیمه دوم دادند که پاس اسماعیلی و ضربه دیاباته از درون محوطه هجده قدم با عکس العمل به موقع علیرضا رضایی دروازه بان پیکان همراه بود تا استقلال نتواند در این بازی به گلی دست یابد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها