کد خبر : 1746995 | 15 فروردين 1400 ساعت 16:21 | 19.9K بازدید | 4 دیدگاه

استقلالی‌ها حاضر نشدند زیر چک خودشان را امضا کنند؛

سامره: من و رحمتی در ماجرای قاسمی‌نژاد مقصر نبودیم

علی سامره می‌گوید که باشگاه شهرخودرو از بلند بودن چمن ورزشگاه امام رضا اطلاع نداشت.

سامره: من و رحمتی در ماجرای قاسمی‌نژاد مقصر نبودیم

دیدار تیم‌های پرسپولیس و شهرخودرو با حواشی بسیار زیادی همراه بود. در کنار نمایش فنی سطح بالای دو تیم، اتفاقاتی روی نیمکت ها، سکو و همچنین داخل زمین مسابقه و پس از سوت پایان رخ داد که این دیدار را به مهم ترین مسابقه هفته تبدیل کرد.

 

علی سامره مهاجم سال‌های نه چندان دور استقلال که این روزها در کنار مهدی رحمتی حضور دارد و مربی این تیم است، در گفتگو با خبرنگار ما به سوالات درباره این بازی پاسخ داده و به اتفاقات باشگاه شهرخودرو پرداخته است.

 

* داور از بعضی خطاها چشم پوشی کرد
سامره در ابتدای صحبت هایش به دیدار با پرسپولیس اشاره کرد و گفت: «بازی دیروز خوب  از آب در آمد چون هم پرسپولیس تیم خوب و باکیفیت است و هم این‌که تیم ما جوان و با انگیزه شده است. به هر حال در بازی‌های نیم فصل دوم، شرایط امتیازگیری سخت می‌شود و هر بازی حواشی هم به دنبال دارد. در آن شرایط سخت که ضربان قلب بالاست، بعضی مواقع صحبت هایی می‌شود اما در مجموع نباید به دل گرفت.

او در مورد شرایط فنی مسابقه گفت: «در مجموع بازی خوبی بود و از لحاظ فنی سطح بالایی داشت. در نیمه دوم فکر می‌کنم داور یک سری خطاها را نه که چشم پوشی کند، خیلی راحت می‌دانست خطاست اما می‌گفت که تشخیص من خطاست. ما هم بحثمان این بود.»

 

* زمین چمن بهانه پرسپولیسی ها بود
وی درباره اعتراض پرسپولیسی‌ها به کیفیت زمین گفت: «تیم خود ما بازی به بازی آنجا می‌رود. یعنی ما هم خبر نداشتیم زمین چطور است و زمینی که تحت نظر هیئت فوتبال است، باید به آن رسیدگی کند. ما در واقع پول می‌دهیم و در آن بازی می‌کنیم. ما اصلا می‌گوییم زمین بلند اما این برای هر دو تیم بود. ما هم که تیم بزن زیرش نیستیم و روی زمین بازی می‌کنیم. اگر ضرر داشته برای هر دو تیم بوده است.»

مهاجم سابق استقلال و دستیار کنونی رحمتی درباره شباهت این ماجرا به اقدام فولاد برای بزرگ کردن زمین اظهار داشت: «در واقع فولاد برای بازی آسیایی باید آن کار را می‌کرد فقط بدشانسی این بود که قبل بازی پیکان این کار را کرده. خود آقا یحیی این تیم را می‌شناسد، ببخشید مگر شهرخودرو روی زمین بازی نمی‌کند؟ شما آمار پاس سالم ما را در بیارید و ببینید. اینطور نیست که تاکتیک ما بزن زیرش باشد. این ها به نظرم بهانه است.»

 

 

1524916

 

* پرسپولیس، تیم همیشگی نبود
او درباره نمایش خوب تیم شهرخودرو مقابل پرسپولیس و موقعیت های هر دو تیم توضیح داد: «پرسپولیس یکی از تیم های خوب ایران است که در نیم فصل دوم کامل‌تر هم شده است و به نظرم کامل ترین تیم ایران است. اما دیروز پرسپولیس، پرسپولیس همیشگی نبود. ما دیروز اگر داور سوت های روال بازی را می‌زد، شاید پرسپولیس دو سه گل هم می‌خورد. اما انقدر سوت ها و خطاهای ساده را اشتباه می‌زد که تمرکز بازیکنان ما به هم خورد و روال بازی تغییر کرد. من قبل بازی باتوجه به پکیج یحیی گل‌محمدی به او تبریک گفتم و آرزوی موفقیت کردم.  پرسپولیس دو سه موقعیت هم داشت اما این به خاطر عدم تمرکز ما بود که روی اشتباهات داوری به دست آمد.»

سامره در مورد شکایت از آل کثیر گفت: «وقتی او را بازی دادند، طبیعتاً ما بعد از بازی شکایت کردیم. اعتقاد باشگاه ما این بوده که جریمه را پرداخت نکردند و البته نمی‌دانم دقیق چیست و باید از باشگاه بپرسید.»

 

* مدیران استقلال زیر چک را امضا نکردند
علی سامره راجع به عدم انتقال قاسمی نژاد عنوان کرد: «امین قاسمی نژاد یکی از بهترین بازیکنان لیگ ایران است و در یک دهه اخیر جزو سه تا بازیکن خوب ایران. او چپ و راست خوب می‌زند و سرزنی هم بلد است. ما و آقای رحمتی کمک کردیم که برود استقلال و آقای رحمتی اجازه داد که برود مذاکره کند. ما حسن نیتمان را نشان دادیم اما یک سری ناهماهنگی بین مدیران باشگاه بودند که هر دو مقصر بودند. مدیریت شهرخودرو یک بحث و دعوا با آقای حمیداوی داشت اما مسئولیت مدیریت تیم در نقل و انتقالات با مسئولان استانی بود. چک استقلال برای یک شرکت بود و هیچ کدام از اعضای هیئت مدیره حاضر نشدند زیر آن را امضا کنند. وقتی استقلالی ها این چک را تائید نکردند، چگونه انتظار داشتند مدیران شهرخوارو قبول کنند؟»

وی افزود: «چرا بقیه بازیکنان انتقال پیدا کردند؟ خب یک جای کار میلنگید در این انتقال. خود مرادمند رفت استقلال.  فرشاد فرجی یک طرف، شش بازیکن دیگر ما هم مشتری داشتند. تیم ما جدولی دهم است اما عملکردمان خیلی خوب بوده که بازیکنانمان این قدر مشتری داشتند. در ماجرای امین قاسمی نژاد به نظرم سهل انگاری و ناهماهنگی بوده و گردن آقای رحمتی و مدیریت شهرخودرو نباید انداخته شود.»

 

 

* از اتفاقی که برای زامهران رخ داد شوکه شدم
دستیار رحمتی درباره شرایط تیم شهرخودرو گفت: ما از اول فصل خیلی ها تمرکز بازیکنان ما را به هم ریختند. ما در حال تمرین بودیم اما با بازیکنان ما در حال مذاکره بودند. مورد بعدی بحث های مدیریتی بود که سر بحث های تیم وجود داشت و این تمرکز را از ما گرفته بود. نیم فصل دوم تیم ما جوان تر و یکدست تر شده. شاید تجربه کمتری داشته باشند اما انگیزه فراوانی دارند که بیایند نشان دهند بازیکنان خوبی هستند. الان بحث مالی ما هم بهتر شده و فکر میکنم در ادامه شهرخودرو را در بالای جدول می‌بینید.»

او در مورد اتفاقی که برای زامهران رخ داد گفت: «سینا روز اول هم آمد با ما تمرین کرد اما جلوی خانه اش او را با قمه زدند و من از این اتفاق شوکه شدم و امیدوارم هرچه سریع تر سلامتی اش را به دست آورد. الان در خیلی جاهای ایران این بیشتر شده و به خاطر مشکلات مردم است. امیدوارم کسانی که مسئولیت امنیت کشور را برعهده دارند، بیشتر وقت بگذارند و قبل از این که گسترش پیدا کند، جمعش کنند.»

 

 

1435826

 

 

* بعد از ۲۰ سال کری خوانی کردم
علی سامره در خصوص حضورش در توییتر گفت: «آنجا من دوستان عرب زبان زیاد دارم و هواداران تیم الشعب و شارجه بحث می‌کردند و گل ها را میگذاشتند و من هم با کمک دوستان رسانه‌ای آمدم. آنجا هم جای باز و آزادی است و در خدمت دوستان هستم.»

وی اضافه کرد: «من برای اولین بار بعد از 20 سالی که فوتبال بازی کردن کری خواندم و به درخواست دوستان بود. امیدوارم که همه از گل هایم لذت ببرند. من که از حضور در جمع فوتبالی ها خیلی خوشحالم.»

دیدگاه‌ها