کد خبر : 1747010 | 15 فروردين 1400 ساعت 17:20 | 19.2K بازدید | 3 دیدگاه

تعویض استوک هم گره از کار دیاباته باز نکرد(عکس)

تعویض استوک هم باعث نشد تا شیخ دیاباته بتواند دروازه پیکان را باز کند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم استقلال روز گذشته در هفته نوزدهم لیگ برتر مقابل پیکان با تساوی بدون گل متوقف شد. مسابقه ای که شیخ دیاباته فرصت حضور ثابت در ترکیب تیمش را پیدا کرد اما پایش به گلزنی باز نشد. 

 

1587382

 


دیاباته که سال گذشته عنوان اقای گلی لیگ برتر ایران را به خود اختصاص داد، در فصل جاری آمار خوبی از نظر گلزنی نداشته و تا اینجای رقابت ها فقط دو گل به ثمررسانده است. دو گل او نیز در مصاف با تراکتور زده شد. در جریان بازی دیروز این مهاجم مالیایی امید زیادی برای گلزنی داشت اما عملکرد خوب مدافعان و آرایش دفاعی مطلوب این تیم چنین اجازه ای را به دیاباته نداد.


دیاباته در جریان بازی دیروز یک اتفاق جالب را هم تجربه کرد. او در اواخر نیمه اول از نیمکت نشینان تیمش خواست تا برایش استوک دیگری را بیاورند. از این رو تدارکات استقلال استوک دیگر دیاباته را به کنار زمین برد و این بازیکن کفش هایش را تعویض کرد. تعویض استوک هم اما برای دیاباته کارساز نشد و این بازیکن نتوانست کاری برای باز شدن دروازه پیکان انجام بدهد.


دیاباته البته یک موقعیت خوب را در نیمه دوم به دست آورد اما عملکرد خوب علیرضا رضایی دروازه بان پیکان مانع از آن شد تا دیاباته بتواند سومین گل فصل را به ثمر برساند.

دیدگاه‌ها