کد خبر : 1747049 | 15 فروردين 1400 ساعت 20:44 | 27K بازدید | 0 دیدگاه

دنی ولبک:

یونایتد بود که به من فرصت درخشش داد

دنی ولبک، مهاجم سابق منچستریونایتد از رویارویی با این تیم هیجان زده است.

یونایتد بود که به من فرصت درخشش داد

به گزارش "ورزش سه"، یونایتد برای تثبیت جایگاه خود در رتبه دوم جدول لیگ برتر امشب باید به مصاف برایتون برود و این دیدار برای دنی ولبک، مهاجم سابق یونایتد و فعلی برایتون از اهمیت خاصی برخوردار است. دنی ولبک از روزهای حضور در اولدترافورد و بازی کردن در ترکیب شیاطین سرخ به نیکی یاد کرده است.

 

دنی ولبک گفت: "منچستریونایتد یک باشگاه فوق العاده بود، همه علاقمند به حمایت از یکدیگر هستند و در این باشگاه محیطی دوستانه و خانوادگی وجود دارد. بازیکنان از همان لحظه ورود با آغوش باز از من استقبال کردند. ما در حال حاضر از موقعیت فعلی خود در جدول کمی ناامید شده ایم، اما این واقعیت خشن و تند لیگ برتر است. جزئیات کوچک برای کسب سه یا صفر امتیاز تاثیرگذار است. ما اعتماد به نفس داریم و معتقدیم که می توانیم پا به پای تیم های بزرگ لیگ برتر مبارزه کنیم.

 

1587434

 

تجربه مثبت من در برایتون همکاری با گراهام پاتر بوده است. او فقط فکر مسائل تاکتیکی نبوده و به بازی می پردازد، او دقیقا می داند که ما به عنوان یک تیم چه می خواهیم و چگونه می توانیم به حریف صدمه بزنیم. بعد از جدایی از یونایتد من چند بار به اولدترافورد بازگشته ام، بنابراین احساسم طبیعی است. من علاقه زیادی به یونایتد داشته و دوستان زیادی در این باشگاه دارم که هنوز با آنها ارتباط برقرار می کنم. یونایتد به من فرصت درخشش داد و خانواده و دوستانم همه در منچستر هستند.

 

یونایتد واقعا خوب کار می کند و قدم بعدی برای آنها کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر است. آنها بازیکن فراوان و با کیفیت بالایی مخصوصا در بخش هجومی دارد. یک بازی سخت در انتظار ما خواهد بود، اما من شخصا منتظر این مسابقه هستم."

دیدگاه‌ها