کد خبر : 1747050 | 15 فروردين 1400 ساعت 20:54 | 11.5K بازدید | 0 دیدگاه

کریستن پولیسیچ:

چلسی خودش کار را برای خودش سخت می کند

کریستن پولیسیچ معتقد است خود چلسی کار را برای خودش مقابل وست بروم دشوار ساخته است.

چلسی خودش کار را برای خودش سخت می کند

به گزارش "ورزش سه"، اولین شکست توماس توخل در دوران حضور در چلسی با نتیجه 2-5 و در خانه برابر وست بروم رقم خورد تا این تیم دچار شوک بزرگی شود. چلسی این هفته در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف پورتو می رود و کریستن پولیسیچ مدعی شد این دیدار یک آزمایش سنجش قدرت ذهنی برای بازیکنان چلسی خواهد بود.

 

1587269

 

کریستن پولیسیچ گفت: "شرایط در نیمه اول برای ما دشوار بود. ما اشتباهات ساده ای مرتکب شدیم و معمولاً این اتفاق رخ نمی دهد، همچنین دریافت کارت قرمز شرایط یک بازی را تغییر می دهد، اما در کل ما خودمان جریان مسابقه را برای خودمان بسیار سخت کردیم. ده نفره شدن کار را دشوار کرد و بازی کردن در چنین شرایطی هرگز آسان نیست. هرچند باید از وست بروم نیز تمجید کرد، آنها واقعا خوب بازی کردند و در بخش تهاجمی درخشان ظاهر شدند.

 

دیدار در لیگ قهرمانان مقابل پورتو این یک آزمایش بزرگ ذهنی پیش روی ماست. ما بازی های بزرگی پیش رو داریم، قبل از تعطیلات بازی های ملی، در فرم خوبی بودیم و حالا هنگام بازگشت در اولین بازی مغلوب شدیم. ما نباید خیلی روی این شکست تمرکز کنیم، زیرا هم در لیگ برتر و هم در لیگ قهرمانان بازی های زیادی در پیش داریم. ما باید دوباره به مرز آمادگی رسیده، تمرکز کنیم و و با قدرت و آمادگی برای دیدارهای بعدی مهیا شویم."

دیدگاه‌ها