کد خبر : 1747126 | 16 فروردين 1400 ساعت 11:38 | 32.4K بازدید | 8 دیدگاه

زمانیکه سرهنگ علیفر مربی بود (عکس)

علیرضا علیفر نامی آشناست که همواره در گزارش های فوتبال خود به سوابق فنی اش اشاره می کند.

به گزارش "ورزش سه"، برای آنهایی که فوتبال تهران را از دهه 60 دنبال می کنند، علیرضا علیفر نام ناآشنایی نیست. او مربی تیم های مختلفی در فوتبال تهران در دهه های 60 و 70 بوده که در حین کار مربیگری، به گزارشگری زده است.


این تصویر، حکم رسمی انتخاب او به عنوان مربی تیم انتظام تهران را نشان می دهد. انتظام تیم تغییر اسم یافته ژاندارمری سابق بود که بعد از ادغام نیروهای انتظامی (شهربانی، کمیته و ژاندارمری) به نام انتظام تغییر نام داد و یکی از تیم های نظامی سازنده فوتبال تهران بود که بعد از مدتی بساطش برچیده شد و نیروی انتظامی ترجیح داد تمام تخم مرغ های خود را در سبد پاس بگذارد. تیمی که بعد از مدتی به شهر همدان منتقل شد تا فوتبال تهران قطب های سازنده خود را اینچنین از دست بدهد.


در نهایت انتشار تصویری از علیفر بهانه ای برای مرور روزهای از یاد رفته ای شد که فوتبال تهران هزاران بازیکن مستعد و فوق العاده داشت و لیگش مهمترین رقابت فوتبال در سطح کشوری بود. شهری که حالا با وجود افزایش جمعیت، سهمی بسیار اندک در میان ستاره های ملی دارد. اتفاقی که شاید یکی از دلایلش نبود افرادی مثل علیرضا علیفر است که یک مربی عاشق و علاقه مند به فوتبال بود.

1587555

دیدگاه‌ها