کد خبر : 1747166 | 16 فروردين 1400 ساعت 14:43 | 24.7K بازدید | 0 دیدگاه

غیبت احتمالی مهاجم سابق میلان مقابل استقلال

هفت بازیکن خارجی الاهلی در انتظار حضور سرمربی جدید این تیم در جده هستند تا تکلیف آنها برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا مشخص شود.

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه عربستانی الریاضیة اعلام کرده است که مدیران باشگاه الاهلی در انتظار ورود لارنسیو ریجکمپ سرمربی جدید خود به جده هستند تا او قبل از دیدار مقابل الرائد، تکلیف لیست بازیکنان خارجی این تیم را تعیین کند.


به دلیل کسب نتایج ضعیف توسط ولادان میلوژویچ مربی الاهلی، مدیران این باشگاه تصمیم گرفتند تا به همکاری خود با این سرمربی صربستانی خاتمه دهند و پس از بحران های انتخاب سرمربی، این تیم هنوز لیست بازیکنان خارجی خود را نهایی نکرده است.


مدیران الاهلی در فرصت نخستی که برای ارسال اسامی بازیکنان خود به کنفدراسیون فوتبال آسیا داشتند، تنها نام 2 بازیکن خارجی خود را در این فهرست قرار داده بودند و حالا باید از میان 7 بازیکن خارجی خود، اسامی سه بازیکن خارجی و یک آسیایی را ارسال کنند.


الویس ساریچ هافبک اهل بوسنی و هرزگووین، لوبومیر فیسا هافبک کهنه کار صربستانی، امبایه نیانگ مهاجم سنگالی و سابق میلان، الکساندرو میتریتا هافبک اهل رومانی، عمر السومة مهاجم کهنه کار و سوری، ادریس فتوحی مراکشی و لوکاس لیما مدافع برزیلی، 7 بازیکن خارجی الاهلی هستند که باید 4 نفر از میان آنها برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا انتخاب شود.

 

1587616

 

1587617

 

1587618

 

1587619

امبایه نیانگ که با قراردادی پر سر و صدا از رن و به صورت قرضی به الاهلی پیوست، هیچ دستاوردی برای این تیم عربستانی نداشت و او هنوز گلی را برای این تیم به ثمر نرسانده و از زمان حضور در این تیم، دچار مصدومیت شده است. مهاجم سابق میلان در لیست آسیایی الاهلی جایی ندارد و او به مصاف استقلال نمی رود.

 

1587620

 


در میان اسامی بازیکنان فوق، حضور عمر السومة و الکساندرو میتریتا تقریبا قطعی است و براساس گمانه زنی های رسانه های عربستان، لوبومیر فیسا و لوکاس لیما دو بازیکن خارجی دیگر الاهلی خواهند بود که مقابل استقلال به میدان می روند و امبایه نیانگ بازیکن سابق میلان که از رن فرانسه به این تیم پیوست، در فهرست الاهلی برای حضور در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا جایی نخواهد داشت.


مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا از 25 فروردین به صورت رسمی آغاز می شود و استقلال در اولین دیدار خود در این بازی ها روز 26 فروردین و از ساعت 24 به مصاف الاهلی خواهد رفت. بازی های گروه سوم در جده عربستان برگزار خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها