کد خبر : 1747186 | 16 فروردين 1400 ساعت 16:05 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

تجربه نکونام به کمک فولاد می‌آید

بنی‌یاسین: فولاد می‌تواند و من مطمئنم ان‌شاءالله!

مدافع اردنی سابق فولاد می‌گوید فولاد برابر العین بازی سختی خواهد داشت اما فولادی ها می‌توانند در این دیدار پیروز شوند.

بنی‌یاسین: فولاد می‌تواند و من مطمئنم ان‌شاءالله!

به گزارش "ورزش سه"، انس بنی‌یاسین مدافع تیم ملی اردن که اخیرا در دیدار دوستانه موفق به شکست تیم ملی بحرین شدند، در گفت و گو با خبرنگار ما در خصوص وضعیت تیم بحرین و امکان برد تیم ایران در تقابل مستقیم دو تیم گفت: ما در بازی آخر برابر بحرین به میدان رفتیم و توانستیم پیروز شویم. بحرین تیم بسیار خوبی است و بازی خوبی از خود به نمایش می‌گذارد اما تیم ملی ایران بسیار قوی است و بازیکنان با کیفیت زیادی دارد. دیدار این دو تیم بسیار سخت خواهد بود اما ایران می‌تواند آن را ببرد و البته باید دقت داشته باشید که بازی ساده نیست.


وی که نیم‌فصل در فولاد خوزستان حضور داشت، پیگیر نتایج فولاد است و در خصوص دیدار هفته آتی فولاد در پلی‌اف لیگ قهرمانان آسیا برابر العین نیز اینگونه توضیح داد: فولاد و العین نبرد سختی دارند، هر دو تیم بسیار خوبی هستند و بازیکنان خوبی دارند.  فولاد می‌تواند بازی را ببرد و به مرحله بعدی صعود کند، من قطعا طرفدار فولاد هستم و برای تیم فولاد و جواد نکونام آرزوی موفقیت می‌کنم.

 

1587639

 

بنی‌یاسین همچنین گفت: جواد نکونام تجربه بسیار زیادی در اروپا و تیم ملی ایران دارد و به فولاد کمک می‌کند اما من فکر می‌کنم این تجربه جدیدی برای وی در مسابقات آسیایی به عنوان سرمربی باشد و من برای او و فولاد آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم که بازی با العین را ببرند و در مسابقات گروهی نیز نتایج خوبی را بگیرند.


مدافع تیم ملی اردن در انتها گفت: من با بعضی بازیکنان فولاد هنوز ارتباط دارم، امیدوارم که یک نتیجه خوب برای سابقه خود و تاریخ باشگاه بگیرند. من مطمئنم که می‌توانند در لیگ قهرمانان موفق باشند چرا که بازیکنان قوی و با کیفیتی هستند، آن‌ها می‌توانند و من مطمئنم ان‌شاءالله.

دیدگاه‌ها