کد خبر : 1747197 | 16 فروردين 1400 ساعت 17:00 | 15.8K بازدید | 0 دیدگاه

مدیر دورتموند:

ارلینگ هالند فروشی نیست؛ سانچو به یک شرط می رود

هانس یوآخیم واتسکه مدیر دورتموند در مورد احتمال جدایی ارلینگ هالند و جیدون سانچو صحبت کرد.

ارلینگ هالند فروشی نیست؛ سانچو به یک شرط می رود

به گزارش "ورزش سه"، با وجود گمانه‌زنی‌ها و شایعات فراوان درباره جدایی ارلینگ هالند از بوروسیا دورتموند در پایان فصل جاری برای پیوستن به تیم‌هایی مانند بارسلونا و رئال مادرید، هانس یواخیم واتسکه مدیر اجرایی باشگاه دورتموند تأکید کرد که زردپوشان وستفالن ستاره نروژی‌شان را از دست نخواهند داد.

 

 

1585764

 

 

بعد از باخت اخیر دورتموند برابر فرانکفورت و کم شدن شانس این تیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده پس از سقوط به رده پنجم جدول، شایعه‌پراکنی درباره جدایی هالند شدت گرفت اما واتسکه می‌گوید حتی اگر دورتموند سهمیه لیگ قهرمانان نگیرد هم برای فروش هالند با هیچ تیمی مذاکره نخواهد کرد.

واتسکه گفت:« ما هیچ نقشه موازی نداریم. ما با ارلینگ، پدر و مدیربرنامه‌های او در کمال صلح و آرامش صحبت خواهیم کرد. وخب به هر حال ما هم می‌خواهیم که او شخصاً با رضایت کامل در کنارمان بماند و با انگیزه به روند گلزنی‌اش برای دورتموند در فصل آینده ادامه دهد. جز این هیچ برنامه‌ای نداریم.»

 

 

1576531

 

 

مدیر اجرایی باشگاه دورتموند درباره آینده دیگر بازیکن تیمش جیدون سانچو که شایعاتی درباره جدایی‌اش برای پیوستن به منچستریونایتد وجود دارد هم گفت:« تنها اگر برای او پیشنهادی خارق‌العاده دریافت کنیم، موضوع را با بازیکن و مدیربرنامه‌هایش درمیان خواهیم گذاشت. با این وجود من کاملاً مطمئنم که در بازار نقل و انتقالات تابستان امسال جابجایی‌ها بسیار محدود خواهند بود به خصوص در مورد باشگاه‌های بزرگ که به دلیل شیوع ویروس کرونا، آسیب‌های اقتصادی جدی دیده‌اند.»

دیدگاه‌ها