کد خبر : 1747260 | 16 فروردين 1400 ساعت 19:58 | 61K بازدید | 34 دیدگاه

تمرین با استرس از دست دادن صدرنشینی؛

پرسپولیسی‌ها در لحظات دلهره‌آور صدرجدول (عکس)

تمرین امروز تیم پرسپولیس در شرایطی برگزار شد که آن ها استرس از دست دادن جایگاه خود در صدر جدول را داشتند.

پرسپولیسی‌ها در لحظات دلهره‌آور صدرجدول (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم پرسپولیس با تساوی مقابل شهرخودرو، با 38 امتیاز و یک امتیاز بیشتر نسبت به سپاهان، به تنهایی در صدر جدول رده بندی لیگ بیستم قرار گرفت. اما این اتفاق در حالی رخ داد که طلایی پوشان، امروز دیدار خارج از خانه خود در مقابل سایپا را باید برگزار می‌کردند و فرصت صدرنشینی با دو امتیاز اختلاف را داشتند.

 

ساعتی پیش از این که شاگردان محرم نویدکیا در ورزشگاه دستگردی به مصاف نارنجی پوشان سایپا بروند، تمرین تیم پرسپولیس با حضور تمام ستاره ها برگزار شد. این اتفاق در حالی رخ داد که یحیی گل‌محمدی ابتدا با بازیکنانش گفتگوی کوتاهی داشت و سپس برنامه های تاکتیکی زیر نظر اعضای کادرفنی به انجام رسید.

 

آقا وسط در قالب سه گروه، در مرحله بعدی به اجرا در آمد و بعد از آن بازیکنان بدن‌ها را سرد و راهی رختکن شدند.

 

1587718

 

در بازی آقا وسط، کری‌خوانی زیادی بین بازیکنان وجود داشت و همه سرخپوشان بدون مشکل، در تمرین یک ساعته و سبک  امروز شرکت کردند.

 

پرسپولیسی ها که استرس از دست رفتن جایگاه صدرنشینی خود را داشتند، پس از تمرین فرصت این را پیدا کردند که بازی سپاهان را تماشا کنند؛ دیداری که با پیروزی طلایی پوشان به پایان رسید. البته در آخرین دقایق هر نیمه، احتمالا قرمزها نیز برای گلزنی سایپا نیم خیز شدند اما این اتفاق رخ نداد.

 

1587716

 

پرسپولیس و سپاهان پیش از اردوی تیم ملی، دیدار رودرروی خود را در نقش جهان برگزار می‌کنند. تا آن مسابقه هنوز بازی های بسیاری خواهد بود اما بسیاری اعتقاد دارند که این دیدار می‌تواند قهرمان لیگ برتر را تا حد زیادی تعیین کند.

 

 

 

 

 

1587719

دیدگاه‌ها