کد خبر : 1747268 | 16 فروردين 1400 ساعت 20:17 | 17.5K بازدید | 0 دیدگاه

نمی‌دانم چه اتفاقی در فدراسیون افتاده است؛

ماجدی: فردا درباره انتخاب خورشیدی حرف می‌زنم

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال نسبت به انتقادها برای انتخاب مدیر تیم ملی ایران واکنش نشان داد.

ماجدی: فردا درباره انتخاب خورشیدی حرف می‌زنم

به گزارش "ورزش سه"، میرشاد ماجدی در خصوص اینکه آیا اعضای کمیته فنی فدراسیون فوتبال مشخص شده‌اند یا خیر گفت: ما چند بار با رئیس فدراسیون در این باره صحبت کردیم. همانطور که می‌دانید فعلا همان کمیته‌های قبلی در حال کار هستند و فعلا اعضای جدیدی به فدراسیون نیامده‌اند؛ البته در عدم تعیین اعضای کمیته کمبود زمان وجود داشته و رئیس فدراسیون بیشتر درگیر امور اقتصادی برای مشکلات پیش رو بوده است.

 

او در خصوص اینکه عدم تعیین اعضای کمیته‌ها به‌خصوص کمیته فنی چقدر به فوتبال ما آسیب می‌زند، ابراز کرد: ما اگر می‌خواهیم در کمیته فنی مباحث عزیزی خادم و اعضای هیئت رئیسه که در انتخابات مطرح شد و هدف آنها که شفاف‌سازی است، باید هر چه سریع‌تر این کمیته را انتخاب کنیم. اگر قرار باشد کمیته فنی دکور و یا یک فیلتر برای استفاده دیگران باشد که آنها نفرات خود را به اسم این کمیته انتخاب کنند، این همان راهی است که دیگران رفتند. باید یک کمیته فنی مسلط، کارشناس و به دور از هرگونه باند و گروه و جناح  انتخاب شود و خود آنها هم انتخابات اصلح داشته باشند. هر یک روزی که این کمیته زودتر مشخص شود بهتر از قبل خواهد بود.

 

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در خصوص انتخاب‌های بدون تشکیل کمیته فنی در این فدراسیون عنوان کرد: از امروز به بعد همه کارها باید در راستای اساسنامه پیش برود. ما در اساسنامه کلمه‌ای به نام سازمان نداریم. به نظرم کمیته تیم‌های ملی هم در اساسنامه وجود ندارد اما در آن ذکر شده با تشخیص هیات  رئیسه می توانیم کمیته های موقت داشته باشیم. من هم قبول دارم ابتدا باید کمیته فنی انتخاب شود و هر انتخاب و انتصابی از درون آن کمیته بیرون بیاید. در آن صورت یک نفر نه، بلکه یک فدراسیون پاسخگو خواهد بود.

 

ماجدی در مورد انتقادهایی که به انتخاب خورشیدی به‌عنوان سرپرست تیم ملی صورت گرفته است، عنوان کرد: اجازه بدهید فردا من به این سوال پاسخ بدهم. اینکه چه اتفاقی رخ داده تا فدراسیون به این نتیجه رسیده را من بعد از اینکه در موردش با ریاست فدراسیون صحبت کردم پاسخ خواهم داد؛ البته این نکته را اشاره کنم که عزیزی خادم این روزها بیشتر نگران مباحث اقتصادی است و اگر هم جلسه‌ای تشکیل نشده، به بحث کار شخصی او بر نمی‌گردد و او بیشتر درگیر امور فدراسیون است.

دیدگاه‌ها