کد خبر : 1747333 | 17 فروردين 1400 ساعت 01:53 | 39.9K بازدید | 0 دیدگاه

آذری: چرا میزبانی را از هند نمی‌گیرند؟

مدیرعامل فولاد معتقد است که با توجه به شرایط کشور هند باید ای اف سی میزبانی را از این کشور در لیگ قهرمانان آسیا بگیرد.

آذری: چرا میزبانی را از هند نمی‌گیرند؟

به گزارش "ورزش سه"، تیم فولاد بعد از اینکه عربستان به عنوان میزبان بازی پلی آف اش با العین امارات اعلام شد، فردا راهی این کشور خواهد شد تا روز بیست و یکم فروردین ماه به مصاف تیم اماراتی برود.

 

سعید آذری در آستانه سفر به عربستان، میهمان تلفنی برنامه فوتبال برتر بود. صحبت های او را در ادامه بخوانید:

 

اهواز سیاه شد، میزبانی را گرفتند

زمانی که ای اف سی به تیم ها اعلام کرد که شرایط میزبانی شان را اعلام کنند ما هم این کار را کردیم. در برنامه تا آخرین روز میزبان ما بودیم ولی متاسفانه ای اف سی به ما اعلام کرد که اهواز از لحاظ شیوع کرونا از حالت قرمز به سیاه وارد شده و میزبانی را از ما گرفته و به عربستان دادند.

 

باید این شرایط را تحمل کنیم

ای اف سی به ما گفت که بازی های گروهی که ما در صورت صعود در آن خواهیم بود در عربستان برگزار می شود باید بازی پلی آف هم در این کشور باشد. باید این شرایط را تحمل کنیم و فردا عازم عربستان می شویم.  ما فردا ساعت 16:30 با پرواز مستقیم از اهواز به ریاض سفر می کنیم. به محض ورود روادید بچه ها صادر و به هتل رفته و از بچه ها تست کرونا گرفته می شود. بعد از سه روز تمرین در تاریخ 21 فروردین بازی می کنیم.

 

متاسفم که در این شرایط به آنجا می رویم

متاسفانه دفاعیاتی که ما هم در کمیته استیناف و هم تعیین وضعیت طی دو جلسه ارائه کردیم آقایان را قانع نکرد. خلا فوق العاده ای در قوانین انضباطی وجود دارد. چیزی به عنوان حکمیت در فدراسیون نداریم. تنها مرجعی که می باشگاهها توانند به آن رجوع کنند CAS هست. این پرونده به CAS رفته و شش ماه است تلاش می کنیم. یک فرصت خوب از فولاد گرفته شد و می توانستیم شانس خرید بازیکنان خوبی را داشته باشیم. من متاسفم که در این شرایط به آنجا می رویم.

 

چرا میزبانی را از هند نمی گیرند

تا کی باید واژه غیرت ایرانی را یدک کشیده و بار روانی را روی دوش بازیکنان و کادرفنی بگذاریم. آن آدم ها هم غیرت داشتند که قهرمان شدند. کاش واژه تدبیر ایرانی هم جای خود را پیدا کند تا خودمان با دست خودمان تیم هایمان را خلع سلاح نکنیم. تنها قولی که می توانم بدهم با تمام وجود می جنگیم. تصمیمات عادلانه ای گرفته شد. بازی ما را زمانی که ذوب آهن بودیم طی هشت ساعت از عراق به قطر منتقل کردند ولی  علیرغم اتفاقاتی که اخیرا در ریاض رخ داد برایم جالب است که ای اف سی در آن زمان اقدام کرد ولی الان نه! مرکز تجاری بمبئی مرکز شیوع کرونا شده است. هند یکی از منابع شیوع کرونا در آسیاست و چرا میزبانی را از هند نمی گیرند. امیدواریم که شاهد این چیزها نباشیم.

 

دیدگاه‌ها