کد خبر : 1747425 | 17 فروردين 1400 ساعت 15:35 | 38.6K بازدید | 11 دیدگاه

مردان تنگستان علیه شاگردان یحیی گل محمدی

آشنایی با حریف ناشناخته پرسپولیس در جام حذفی

پرسپولیس بعد از حذف اولین حریف دسته دومی خود در جام حذفی، اینبار در مرحله یک هشتم نیز برابر دیگر تیم دسته دومی قرار گرفته است.

آشنایی با حریف ناشناخته پرسپولیس در جام حذفی

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در اولین مرحله از جام حذفی موفق شد مس نوین کرمان را با هدایت فرزاد حسین خانی شکست دهد و امروز نیز در پایان قرعه کشی مرحله یک هشتم، به قرعه شاهین  بندرعامری تنگستان خورد.

 

شاهین بندرعامری در این فصل به لیگ دسته دوم صعود کرده است. آنها در فصل گذشته موفق شدند عنوان قهرمانی لیگ دسته سوم را کسب کرده و جواز حضور در لیگ دسته دوم را به دست بیاورند. تیمی که هدایت آن برعهده رضا نظرزاده، بازیکن سابق تیم‌های شاهین بوشهر و برق شیراز است.

آنها در این فصل از لیگ دسته دوم در گروهی که مس شهربابک و نفت امیدیه مدعیان اصلی گروه دوم محسوب می‌شوند، با دستیابی به 21 امتیاز و اختلاف 5 امتیازی نسبت به صدرنشین در جایگاه چهارم جدول جا گرفته‌اند. نکته جالب توجه اینجاست که این تیم در این فصل در دیدارهای خانگی خود شکستی را متحمل نشده است.

شاگردان رضا نظرزاده طی 13 بازی از نیم فصل اول 5 برد، 6 تساوی و 2 شکست را متحمل شدند و 15 گل زده و 13 گل خورده، آمار آنها در پایان نیم فصل محسوب می‌شود. شاهین بندرعامری در نقل و انتقالات نیم فصل دست به تغییراتی در ترکیب خود زده و محمدامین فقیه، علی اصغر شیردل، محمد احمدلو، رضا اعتمادی را به خدمت گرفتند. این تیم در آخرین بازی رسمی خود مقابل میلادمهر تهران، تیم قعرنشین گروه در تهران به برتری یک گله دست یافت.

 

شاهین بندرعامری در تعطیلات نیم فصل چند دیدار تدارکاتی در نظر گرفته بود و برابر شاهین بوشهر و پلیمر بوشهر به میدان رفت که در هر دو دیدار شکست خورده است.

 

این تیم در مرحله قبلی جام حذفی موفق شده بود در اهواز برابر استقلال ملاثانی در ضربات پنالتی به برتری دست یابد.

 

دیدگاه‌ها