کد خبر : 1747426 | 17 فروردين 1400 ساعت 15:36 | 30.9K بازدید | 3 دیدگاه

یک قاب خاص دیگر از امید نورافکن؛

والدرامای فوتبال ایران در اکباتان (عکس)

مدافع چپ تیم فوتبال سپاهان روز گذشته نیز روز بسیار خوبی را در دیدار برابر سایپا پشت سر گذاشت.

به گزارش "ورزش سه"، احتمالا کسانی که دیدار دو تیم سایپا و سپاهان روز گذشته را تماشا کرده اند، درخشش نورافکن توجه آنها را به خود جلب کرده است. این بازیکن برخلاف تیم ملی که همچنان در پست هافبک میانی به اردو فراخوانده می شود، این روزها به دفاع چپ اصلی طلایی پوشان اصفهانی تبدیل شده و معمولا روز سختی را برای وینگرها و مهاجمان حریف رقم می زند.


روز گذشته نیز نورافکن یکی از خوب های سپاهان بود و بارها بازیکنان سایپا در عبور از این بازیکن ناکام بودند و البته در بخش تهاجمی نیز این بازیکن چند باری توانست با استفاده از فیزیک و قدرت بدنی بالایی که دارد، از مدافعین مستقیمش عبور کند و حتی یکبار هم مدافع سایپا به شکل عجیبی در این دوئل سرنگون شد. تنها اشتباه نورافکن در بازی روز گذشته در دقایق پایانی بازی رخ داد که البته پوشش به موقع محمد نژادمهدی مانع از ایجاد خطر بیشتر روی دروازه پیام نیازمند شد.

 

 

1587989

 

1587998


علاوه بر این ها ظاهر امید نورافکن نیز توجه عکاسان را به خودش جلب کرده بود و او که پیش تر با رفتارهایی نظیر نوشتن نام پدرش روی دست چپش سوژه های خاصی در لیگ بیستم به عکاسان داده بود، روز گذشته در یکی از صحنه های بازی و در هنگام دویدن اینطور توسط یکی از عکاسان خوش ذوق شکار شد تا یکی از بهترین قاب های مصاف سایپا و سپاهان را به خودش اختصاص دهد؛ قابی که او را شبیه به والدراما ستاره سابق تیم ملی کلمبیا یا همان شیرکلمبیا به تصویر کشیده است.

 

دیدگاه‌ها