کد خبر : 1747445 | 17 فروردين 1400 ساعت 16:47 | 29.8K بازدید | 2 دیدگاه

گزارش مارکا

سیتی منتظر یک تماس؛ مسی بله را می گوید؟

منچسترسیتی در انتظار تصمیم نهایی لیونل مسی است تا بهترین قرارداد ممکن را مقابل او قرار دهد.

سیتی منتظر یک تماس؛ مسی بله را می گوید؟

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، تابستان گذشته لیونل مسی چیزی تا جدایی از بارسلونا فاصله نداشت. بوروفکس رسمی مسی به باشگاه حکایت از عزم جزم او برای ترک بارسا داشت اما در نهایت جوزپ ماریا بارتومئو رئیس وقت بارسلونا به مسی اجازه چنین کاری را نداد. مسی تا 2021 قرارداد داشت و بر اساس مفاد آن نمی توانست یکطرفه قراردادش را فسخ کند و در غیر این صورت باید در دادگاه پاسخگو می شد. مسی اعلام کرد که دوست ندارد بارسا را به دادگاه بکشاند و به همین دلیل تا پایان قراردادش می ماند.

 

 

1536262

 

 

چند ماه بعد، شرایط تغییر کرده و پس از استعفای بارتومئو و آمدن خوان لاپورتا، بسیاری معتقدند شانس تمدید قرارداد مسی افزایش یافته اما همه چیز در پایان فصل مشخص خواهد شد.

تابستان 2020 مشخص بود که اگر مسی بتواند مجوز جدایی را بگیرد، راهی کدام تیم خواهد شد. منچسترسیتی آماده بود تا با دستمزدی 50 تا 70 میلیون یورویی مسی را جذب کند و قرارداد او نیز آماده بود. این علاقه همچنان حفظ شده با این حال سران سیتی قصد ندارند هیچ اقدام رسمی تا قبل از تصمیم گیری نهایی مسی انجام دهند.

 

 

1588017

 

 

در واقع سیتی منتظر یک تماس از لیونل مسی است. لوق ستاره آرژانتینی اگر اطلاع دهد که تصمیم به جدایی گرفته، سیتی رسما وارد عمل خواهد شد و البته می داند که در این راه رقیبی بزرگ چون پی اس جی خواهد داشت. پاریسی ها با داشتن نیمار، برگ برنده خوبی دارند که می تواند مسی را وسوسه کند راهی این باشگاه شود اما در سیتی هم پپ گواردیولا وزنه بزرگی محسوب می شود.

 

 

1587336

 

 

سیتی برای فصل بعد و پس از جدایی سرخیو آگوئو نیاز به یک مهاجم جدید و نیز یک هافبک باکیفیت دارد و طبعا جذب مسی دیگر برنامه های این باشگاه در انتقالات را تحت الشعاع قرار خواهد داد.

در نهایت مسی در بارسا می ماند، با سیتی تماس خواهد گرفت و یا پی اس جی؟ باید دو ماه دیگر برای پاسخ به این سوال صبر کرد.

 

 

دیدگاه‌ها