کد خبر : 1747468 | 17 فروردين 1400 ساعت 18:25 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

پاوارد: غیبت لوا خیلی شرایط مان را تغییر نمی دهد

بنجامین پاوارد، مدافع فرانسوی بایرن مونیخ، معتقد است که غیبت روبرت لواندوفسکی نمی‌تواند تاثیر بیش از حدی در عملکرد این تیم داشته باشد.

پاوارد: غیبت لوا خیلی شرایط مان را تغییر نمی دهد

به گزارش "ورزش سه"، فردا شب در یکی از حساس‌ترین مسابقات مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شاهد تقابل دو تیم مدعی یعنی بایرن مونیخ و پاری سن ژرمن خواهیم بود. دو تیم در حالی فردا شب به مصاف یکدیگر خواهند رفت که فصل گذشته در مسابقه فینال در برابر هم قرار گرفته بودند؛ جایی که باواریایی ها با تک گل کینگزلی کومان به پیروزی رسیدند و نهایتاً جام قهرمانی را بالای سر بردند.

 

 

1588046

 

 

بنجامین پاوارد، مدافع فرانسوی بایرن مونیخ، پیش از تقابل فردای این تیم برابر پاری‌سن‌ژرمن گفت: " ما در تیم ملی فرانسه در مورد این مسابقه صحبت نکردیم (با بازیکنان PSG) زیرا مسابقات مهمی پیش روی ما بود و بر روی آنها تمرکز کرده بودیم. با توجه به فینال فصل گذشته این مسابقه می تواند تا حدودی برای پاری سن ژرمن انتقامی می باشد اما ما آماده هستیم و می‌خواهیم در هر دو مسابقه رفت و برگشت به پیروزی برسیم."

 

پاوارد در مورد غیبت روبرت لواندوفسکی در مسابقه فردا شب برابر پاری سن ژرمن نیز گفت: " شرایط تغییر چندانی نمی‌کند. لوا بهترین مهاجم جهان است اما ما بازیکنان خوبی در اختیار داریم که می‌توانند جایش را پر کنند. چوپوموتینگ در مقابل لایپزیش نمایش خوبی ارائه داد. البته ما دل‌مان برای لواندوفسکی تنگ می شود اما می‌خواهیم مثل همیشه بازی خودمان را انجام دهیم."

 

 

1583963

 

 

احتمال حضور در پست دفاع وسط از فصل آینده: "پست اصلی من دفاع وسط است اما می توانم به عنوان مدافع کناری نیز بازی کنم. با این حال در حال حاضر به این مسئله فکر نمی‌کنم و بعداً درباره آن صحبت خواهیم کرد."

دیدگاه‌ها