کد خبر : 1747511 | 17 فروردين 1400 ساعت 21:51 | 52.9K بازدید | 0 دیدگاه

وینگر سابق استقلال راهی شهرداری آستارا شد

بازیکن آبی‌پوشان که در لیگ چهاردهم فرصت بازی در جمع شاگردان امیر قلعه‌نویی را پیدا کرد، برای ادامه مسیر فوتبالی خود به شهرداری آستارا پیوست.

به گزارش "ورزش سه" علیرضا رمضانی وینگر 27 ساله و اصالتا زنجانی که در نیم‌فصل نخست رقابت‌های لیگ یک برای تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر به میدان رفت و توانست یک گل به ثمر برساند، پس از جدایی از جمع شاگردان مهابادی وارد مذاکره با مسئولان شهرداری آستارا شد و پس از توافق با این تیم، قرارداد خود را به امضا رساند.

 

1588108

 

رمضانی پیش از پیوستن به شهرداری آستارا، سابقه بازی در تیم‌های استقلال، صبای قم، ماشین سازی، تراکتور و نیروی زمینی را در کارنامه خود دارد؛ او در 21 سالگی با نظر امیر قلعه‌نویی با باشگاه استقلال تهران قراردادی سه ساله به امضا رساند و به فوتبال ایران معرفی شد و در همان فصل گل صعود آبی‌پوشان به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی را به ثمر رساند.

 

در ادامه راه علیرضا رمضانی در استقلال، او در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ و در دیدار مقابل صبا از ناحیه رباط صلیبی دچار آسیب‌دیدگی شد و ادامه فصل را از دست داد و سپس از استقلال به مقصد تراکتور جدا شد اما نتوانست دیگر چندان فرصت بازی را پیدا کند و حالا باید دید عملکرد او در تیم مدعی شهرداری آستارا در رقابت‌های لیگ یک چگونه خواهد بود.

دیدگاه‌ها