کد خبر : 1747512 | 17 فروردين 1400 ساعت 22:13 | 25.8K بازدید | 2 دیدگاه

تاخیر در کسب سهمیه برای یاران ابراهیمی؛

بشار رسن علیه شناسایی آسیایی‌های قطر!

الاهلی در حضور کاپیتان ایرانی خود برتری مقابل قطر اس. سی را از دست داد تا کسب سهمیه آسیایی‌اش قطعی نشود.

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته بیست و یکم لیگ ستارگان قطر، تیم فوتبال الاهلی که مثل همیشه از امید ابراهیمی در ترکیب و خط میانی‌اش بهره می‌برد، از ساعت ۱۹:۴۵ امشب در استادیوم جاسم بن حمد مقابل قطر اس. سی و یاران بشار رسن قرار گرفت.

 

1588110

 

تیم الاهلی که در نیمه اول هیچ خطری روی دروازه‌اش ندید و حملات جدی با زدن شوت‌های در چارچوب دروازه قطر اس. سی ایجاد کرده بود، موفق شد در دقیقه ۴۰ روی پایه‌گذاری امید ابراهیمی به گل اول برسد.

 

امید ابراهیمی در میانه زمین با پاس رو به جلو که ۲۰ متر از طول زمین را طی کرد، توپ را به ناصر الخفان رساند تا او با پاس در عمق عبدالرشید عمرو را در موقعیت خوبی قرار دهد و این بازیکن با شوت زمینی دروازه قطر اس. سی را باز کند.

 

قطر اس. سی در دقیقه ۶۰ یک اخراجی داد تا کارش برای بازگشت به بازی و جبران شکست خانگی سخت شود، اما با این وجود آنها موفق شدند در دقیقه ۷۴ روی یک ضد حمله سریع از جناح راست زمین و پاس در عرض حامد اسماعیل، با شوت فنی بشار رسن گل تساوی را بزنند.

 

1588111

 

در ادامه تلاش دو تیم برای کسب پیروزی ثمری نداشت و یاران رسن و ابراهیمی به تساوی یک بر یک مقابل هم رضایت دادند که این نتیجه تغییری در تعیین سرنوشت تیم راه یافته به فصل ۲۰۲۲ لیگ قهرمانان آسیا در فاصله یک هفته به پایان فصل جاری لیگ ستارگان قطر به وجود نیاورد.

 

یاران ابراهیمی در صورت برتری در مسابقه امشب سهمیه صعود مستقیم یا حضور در پلی‌آف فصل ۲۰۲۲ لیگ قهرمانان آسیا را قطعی می‌کردند، اما این تساوی موجب شد تا آنها به امتیاز ۳۳ برسند، در جایگاه چهارم جدول بمانند و اختلاف امتیازی آنها با قطر اس. سی رده پنجمی بیشتر نشود.

 

1588112

 

گفتنی است، تیم فوتبال الریان از ساعت ۲۲ امشب به مصاف السد رفته که در صورت پیروزی در این مسابقه، صعودش به‌عنوان تیم سوم لیگ ستارگان قطر در فصل ۲۰۲۲ لیگ قهرمانان آسیا را قطعی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها