کد خبر : 1747515 | 17 فروردين 1400 ساعت 22:24 | 23.5K بازدید | 3 دیدگاه

چرا سیتی شانس زیادی برای جذب هالند دارد؟

باشگاه منچسترسیتی جذب ارلینگ هالند، مهاجم دورتموند را در اولویت تابستانی خود قرار داده است.

چرا سیتی شانس زیادی برای جذب هالند دارد؟

به گزارش "ورزش سه"، جدایی سرخیو آگوئرو، بهترین گلزن تاریخ باشگاه منچسترسیتی در پایان فصل از این تیم قطعی است و سیتیزن ها از همین حالا به دنبال جذب یک گزینه جانشین برای او هستند. اگرچه پپ گواردیولا چندی قبل مدعی شد این باشگاه توانایی پرداخت ارقام هنگفت برای خرید ارلینگ هالند یا گزینه های دیگر را ندارد، اما بر کسی پوشیده نیست که نام ستاره دورتموند در لیست خرید سیتی قرار دارد.

 

1576531

 

اما نشریه میرر در گزارشی مدعی شد قول و قرار گذشته دورتموند و منچسترسیتی در مورد جیدون سانچو ممکن است مسیر انتقال ارلینگ هالند به سیتی را تسهیل کند. وقتی جیدون سانچو در سال 2017 با رقم هشت میلیون پوند به باشگاه دورتموند پیوست، این قرارداد شامل یک بند فروش 15 درصدی به سود منچسترسیتی هم بود.

 

در واقع در آن مقطع بنا بر این شد که هرگاه دورتموند قصد فروش جیدون سانچو را داشت، 15 درصد از این رقم به سیتیزن ها تعلق خواهد گرفت. حالا سیتی می تواند از دریافت این رقم چشم پوشی کرده و به جای آن از دورتموند برای فروش ارلینگ هالند تخفیف بگیرد. سانچو مشترین متمولی مانند لیورپول و منچستریونایتد دارد و دورتموند فصل قبل حتی با رقم 90 میلیون پوند هم حاضر به فروش او نشد. پس این عدد 15درصدی رقم کمی نخواهد بود و بدین ترتیب احتمالا دورتموند با شرایط آسان تری حاضر به فروش ارلینگ هالند به سیتی خواهد شد. البته رئال مادرید و بارسلونا نیز از همین حالا تلاش برای خرید این مهاجم جوان را آغاز کرده اند.

دیدگاه‌ها